آفتاب
رییس کل دادگستری استان تهران:

بهره‌گیری از امکانات نظارتی اعتماد عمومی را افزایش می‌دهد

بهره‌گیری از امکانات نظارتی اعتماد عمومی را افزایش می‌دهد

رییس کل دادگستری استان تهران گفت: افزایش اعتماد عمومی مردم باید به گونه‌ا‌ی باشد که همه مظلومان و عدالت‌خواهان به دادگستری دل بندند و همه مجرمین و خلافکاران با شنیدن نام دادگستری لرزه بر اندامشان بیفتد.

غلامحسین اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: برنامه محوری ما ارتقای سلامت و کارآمدی دادگستری استان است که این محور با هدف کاهش نارضایتی‌ها و افزایش اعتماد عمومی مردم همراه خواهد بود.

رییس کل دادگستری استان تهران خاطرنشان کرد: یکی از محورهای اصلی این موضوع بحث نظارت‌های مدیریتی است، البته ما بنا نداریم نه در کار قاضی مداخله کنیم که استقلال وی مخدوش شود و نه اینکه نسبت به روند امور بی‌اطلاع باشیم.

اسماعیلی با بیان اینکه سعی داریم با سازوکارهای مناسب اعتماد عمومی بیش از پیش به قوه قضائیه افزایش پیدا کند، گفت: سعی خواهیم کرد با حضور و سرکشی‌های بدون اطلاع و با بهره‌گیری از امکانات نظارتی که سیستم فناوری قوه قضائیه در اختیار ما قرار می‌دهد اعتماد عمومی مردم به قوه قضائیه افزایش پیدا کند.

وی افزود: در حال حاضر ساختار کلی دادگستری استان از سلامت لازم برخوردار است و اگر در جایی ایراد وجود داشته باشد درصدد رفع آن بر خواهیم آمد.

انتهای پیام

کد N262460

وبگردی