آفتاب

تذکر کریمی قدوسی به روحانی

تذکر کریمی قدوسی به روحانی

نماینده مردم مشهد در مجلس اظهار کرد: در مراسم تنفیذ حکم ریاست‌جمهوری در پایان حکم رهبری آنگونه که گفتند و نوشتند، بدیهی است که آن رای و این تنفیذ تا هنگامی است که رییس‌جمهور به تعهد خود در پیمودن صراط مستقیمی که تاکنون در پیش داشته است یعنی آرمان‌های نظام اسلامی، دفاع از حقوق ملت، ایستادگی در برابر زورگویان پایبند باشد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، جواد کریمی قدوسی در تذکر شفاهی خود در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی خطاب به رییس‌جمهور، خاطرنشان کرد: رهبری در چندین فراز در بحث مذاکرات هسته‌ای گفتند «من خوش‌بین نیستم اما مخالفتی هم نمی‌کنم» اما در صحبت‌های اخیر شما در صداوسیما اینگونه از آرمان‌های انقلاب عبور شد که گفتید خوش‌بینی و بدبینی در دنیای سیاست معنا ندارد.

وی افزود: آقای رییس‌جمهور شما گفتید «باید واقع‌بین باشیم و با شناختی که از دنیا و مساله هسته‌ای دارم بدبین نیستم» پس بدانید اگر قرار است چوب حراج به آرمان‌های انقلاب بزنید جا دارد خوش‌بین باشید. در حماسه 24 خرداد مردم با رای خود مرکب قوه مجریه را زین کردند و به شما اجازه دادند سوار بر این مرکب شوید؛ پس مراقب باشید اگر از اصول و آرمان‌ها عبور کنید آن زین و مرکب را از زیر پای شما خواهند کشید.

انتهای پیام

کد N262298

وبگردی