آفتاب

کوچک زاده: من دلواپس انقلابم

کوچک زاده: من دلواپس انقلابم

تهران - ایرنا - نماینده مردم تهران در مجلس گفت: به والله در این شرایط من دلواپس انقلاب هستم. اگر انقلاب بماند سانتریفوژها به وجود می آید اگر انقلاب بماند آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

به گزارش خبرنگارسیاسی ایرنا، مهدی کوچک زاده در نطق میان دستور خود امروز (یکشنبه) در صحن علنی مجلس شورای اسلامی افزود: بمبی که انقلاب 35 سال پیش ترکاند هنوز شما را به این دشمنی ها می کشاند نگران بمب اتمی هستید شما؟!

وی در ادامه یادآور شد: با خودم اندیشیدم که چگونه سخن بگویم تا به بی سوادی متهم نشوم و از کدام مرجع سخن انتخاب کنم که بی شناسنامه خطاب نگردم که مرجعی مقدس تر و بالاتر از قرآن نیافتم.

کوچک زاده ادامه داد: قرآن، خداوند متعال در آیات 169 تا 175 سوره آل عمران که در شرایط بعد از جنگ احد نازل شده است به بیان دو ویژگی مهم برای مومنانی می پردازد که اجر سوابق درخشانشان در همراهی با اسلام ضایع نمی شود.

نماینده مردم تهران در مجلس به آیات شریفه قرآن اشاره کرد و گفت: اجرا آن مومنانی ضایع نخواهد شد - هرکه می خواهد باشند - از صدر اسلام با پیغمبر بوده، از ابتدا درکنار امیرالمومنین بوده، از سال 1342 در کنار امام (ره) بوده باشند، یار و رفیق و همکلاسی رهبری بوده باشند، در زندان ها و اسارت گاه های صدام استخوان خرد کرده باشند. هرکه می خواهید باشید شرط ضایع نشدن اجرتان این است که بعد از جراحات و سختی هایی که دیده اید باز خدا و رسول را اجابت کنید.

کوچک زاده خطاب به مردم ایران گفت سوال من این است امروز مصداق اجابت خدا و رسول (ص) در رفتار سیاسی چیست و از که تبعیت کنیم که خدا و رسول (ص) را اجابت کرده باشیم و ویژگی دوم که اگر نباشد أَنَّ اللّهَ لاَ یُضِیعُ أَجْرَ الْمُؤْمِنِینَ محقق نخواهد شد چیست.

وی یادآور شد: قرآن می فرماید شناسنامه همه شرافتمندان از آدم تا قیامت نگویید بی سوادها. قرآن می فرماید الذین قال لهم الناس إن الناس قد جمعوا لکم فاخشوهم فزادهم إیمانا وقالوا حسبنا الله ونعم الوکیل. شرط این که همراهیتان ضایع نشود. شرط این که زندانی کشیدنتان زمان شاه ضایع نشود، شرط این که فرماندهی تان بر پدافند و جنگ و هرچه که بوده ضایع نشود آن است که وقتی می گویند قطعنامه قرار است صادر کنند نترسید.

نماینده مردم تهران در مجلس اضافه کرد: در آن روز در بعد از جنگ احد آمدند منافقین به مردم از جنگ برگشته و زخمی داده و شهید و اسیر داده گفتند چه نشستید که ابوسفیان به مکه نرفته در پشت دروازه های مکه خیمه زده بزودی و با گزینه نظامی پدرتان را درآورد.

وی گفت: عده ای خود را باختند اما آن مومنانی که اجرشان ضایع نخواهد شد، گفتند الذین قال لهم الناس إن الناس قد جمعوا لکم فاخشو ترساندنشان اما فرمودند: ملت ما را از حصر اقتصادی نترسانید ملت ما ملت روزه است، ما را از حمله نظامی نترسانید ملت ما ملت شهادتند و دعای بعد فرمود قرآنی ترین معیار، ای مردم بدانید این تشخیص معیار انحراف و غیر انحراف است إِنَّمَا ذَلِکُمُ الشَّیْطَانُ یُخَوِّفُ أَوْلِیَاءهُ فَلاَ تَخَافُوهُمْ وَخَافُونِ إِن کُنتُم مُّؤْمِنِین.

کوچک زاده یادآور شد: امروز هرکس را که دیدید در جامعه مردم را می ترساند با هر غلطی، یکی می گوید با یک بمب همه ما را از کار می اندازند، یکی می گوید جیب ملت خالی است، یکی می گوید اگر بنای بر تعامل است ما خوشبینیم، بدبین نیستیم ودر جمله بعد می گوید در عالم سیاست خوشبینی و بد بینی معنا دارد.

وی اضافه کرد: مردم بدانید هرکس شما را می ترساند ذَلِکُمُ الشَّیْطَانُ یُخَوِّفُ أَوْلِیَاءهُ فَلاَ تَخَافُوهُمْ وَخَافُونِ إِن کُنتُم مُّؤْمِنِین.

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: آن کسی که می فرمود آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند یا آن کسی که فرمود ما روی منافع کشورو ملت مان در دنیا با هیچ کشوری معامله نمی کنیم دشمنان این کشور و این ملت برای این که برای دشمنی خودشان توجیه بتراشند می گویند نظام جمهوری اسلامی منافع ما را به خطر انداخته است آمریکایی ها می گویند جمهوری اسلامی منافع ما را به خطر انداخته است، کسانی که می خواهند واقع بینانه باشند حرف قرآنی را یاد بگیرند.

وی ادامه داد: ما ملت ایران در چهاردیواری کشور خودمان هردستی که به سمت منافع ما چه منافع علمی، چه منافع طبیعی و چه منافع انسانی و چه منافع فناوری به تجاوز دراز شود بی درنگ آن را قطع خواهیم کرد و این قرآنی است، واقع بینی، خوش بینی و بدبینی تان را برای خودتان نگه دارید.

کوچک زاده گفت: من احساس می کنم که اصل انقلاب در معرض تحریف است. اصل رفتار قرآنی که همه تلاش امام برای او بود در معرض تحریف است. در روزی نامه های فاسدشان که با اسم قانون همه قانون را لکه دار می کنند حکم قرآنی شهادت را زیر سوال می برند و از وزیر اطلاعات دستخوش می گیرند.

نماینده مردم تهران در مجلس ادامه داد: در روزنامه هایشان ولایت علی ابن ابیطالب را زیر سوال می برند و از بزرگترهایشان دستخوش می گیرند و بعد می گویند ممیزی باید به افکار عمومی سپرده شود یعنی غذای مسموم را در حلقوم جامعه بریزیم و هر کس نخواست، نخورد. این حرفها قرآنی نیست.

وی تاکید کرد: این مملکت سیصد هزار شهید نداد برای آنکه سلیقه شما هر چقدر که رای دارید حاکم شود . چه 80 درصد چه 50.7 درصد . سلیقه اسلام باید حاکم شود.

کوچک زاده گفت: من نگرانم؛ اینجا جمهوری اسلامی است ولیّ اسلام ثابت کرد که به جمهوری وفادار است. رای 50.7 درصدی را اجازه خدشه نداد ولی کسانی در صددند که یک کسی را تحریک کنند که تو 50.7 درصد رای دادی و خدای نکرده علیه اسلام کودتا کند.

سیام**1058 ** 1418
کد N262105

وبگردی