آفتاب
فرمانده نیروی دریایی ارتش خبر داد

ناوگروه نیروی دریایی ارتش در سودان پهلو می‌گیرند

ناوگروه نیروی دریایی ارتش در سودان پهلو می‌گیرند

فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان این‌که پنج فروند از زیردریایی‌ها و ناوهای ارتش جمهوری اسلامی ایران در پاکستان پهلو گرفته‌اند گفت: این واحدهای سطحی و زیر سطحی هفته پیش در مسقط بودند و امروز یا فردا نیز یکی دیگر از ناو گروه های نیروی دریایی در سودان پهلو خواهد گرفت.

به گزارش گروه دیافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، امیردریادار حبیب الله سیاری درباره جایگاه علمی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود:فرمانده معظم کل قوا در بیانات خود در خصوص نیروی دریایی می فرمایند: نیروی دریایی یک نیروی نظامی محض، یک نیروی سیاسی و یک نیروی بین المللی است که اگر این موارد را کنار هم بگذاریم علمی بودن نیروی دریایی مشخص می شود.

وی توضیح داد: وقتی معظم له می فرمایند سطح فناوری در نیروی دریایی بالا است یعنی اینکه علم و دانش هم در بین پرسنل این نیرو بالا است.نیروی دریایی ارتش مثل وزارت امورخارجه در توسعه دیپلماسی کشور موثر است چون به طور مرتب با کشورهای منطقه ارتباط دارد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان این‌که سطح علم، دانش و فناوری در این نیرو بالا است گفت: به فرموده مقام معظم رهبری نیروی دریایی یک نیروی علمی است و علت آن هم این است که این نیرو با فناوری های بالایی روبرو است که مشابهی ندارد.

وی افزود: در فضای سیاسی و بین المللی بودن یک فرهنگ خاص را می طلبد که ما می توانیم فرهنگ ناب ایرانی و اسلامی را منتقل کنیم.

انتهای پیام

کد N261827

وبگردی