آفتاب
فراکسیون رهروان ولایت:

کمیته مشترک مجلس و دولت برای تنقیح قوانین تشکیل می شود / سوال از وزرا کاهش می یابد

کمیته مشترک مجلس و دولت برای تنقیح قوانین تشکیل می شود / سوال از وزرا کاهش می یابد

تهران – ایرنا – عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی گفت: کمیته مشترک میان مجلس و دولت برای تنقیح قوانین تشکیل شود.

«حسین گروسی» روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا، با اشاره به جلسه امروز فراکسیون رهروان ولایت مجلس گفت: در جلسه امروز این فراکسیون مطرح شد که قوانین امروز کشور نیاز به تنقیح دارد و تنقیح قوانین باعث رشد و پیشرفت اقتصاد کشور می شود.

وی تاکید کرد: اعضای این فراکسیون و دولتمردان معتقدند که وصله پینه هایی در قانون وجود دارد که مانع دولت می شود که باید پالایش شود.

وی گفت: در این جلسه مقرر شد قوانینی که مزاحم هستند با کمک دولت و کمیسیون تخصصی پالایش شوند.



** سوال از وزرا کاهش می یابد

گروسی اضافه کرد: در جلسه امروز در مورد تعامل مجلس و دولت و کاهش سوال از وزرا نیز موضوعاتی مطرح شد و بنا شد که نمایندگان در جلسات مشترک با دولت سوال های تخصصی خود را مطرح کنند.

وی گفت: ما بنا بر تعامل با دولت داریم و دیگر نیاز نیست وقت وزرا و دولت را به سوالات در مجلس اختصاص دهیم. از این رو باید سوالات کمتر شود.



** برگزاری جلسات مشترک روسای دانشگاه ها با وزرای اقتصادی

نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: همچنین در این جلسه مقرر شد جلسه ای با روسای دانشگاه ها و پژوهشکده ها و وزرای اقتصادی برای ارتباط بین صنعت و دانشگاه برگزار شود تا حرکت دانشگاه ها در سمت تولید باشد.

سیام (3) ** 9121** ل.ا ** 1418
کد N261639

وبگردی