آفتاب
خودشیرینی برای کی‌روش یا واقعیت؛

مصاحبه‌های عجیب بازیکنان تیم ملی/ رضایت از شرایط اردو، انتقاد از لباس‌ها!

مصاحبه‌های عجیب بازیکنان تیم ملی/ رضایت از شرایط اردو، انتقاد از لباس‌ها!

بازیکنان تیم ملی فوتبال در اقدامی هماهنگ و پس از بازگشت به تهران به صورت گروهی در مصاحبه‌های خود روی دو موضوع تاکید کردند که در نگاه اول به نظر می رسید آنها در جهت گفته های کارلوس کی‌روش این کار را انجام دادند.

به گزارش خبرنگار مهر، بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران در شرایطی به تهران برگشتند که در طول اردوی 17 روزه خود در آفریقای جنوبی اظهار نظرهای متفاوتی نسبت به شرایط اردو داشتند. در این میان کارلوس کی روش بارها در مصاحبه هایش از شرایطی اردویی آفریقای جنوبی ابراز رضایت کرد اما از لباس هایی که برای این تیم در نظر گرفته شده بود انتقاد کرد.

البته اختلاف نظر کی روش با حامی البسه تیم ملی به ماه های گذشته برمی گردد که او حاضر به حضور در مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی نشد و مصاحبه هایی را علیه این شرکت انجام داد.

اردوی آفریقای جنوبی که با انتخاب کی روش برگزار شد، با انتقاداتی نسبت به وضعیت کمپ محل اردو همراه بود اما کی روش از این اردو ابراز رضایت کرد. جالب اینکه بازیکنان تیم ملی هم در بازگشت به تهران از شرایط اردو ابراز رضایت صدردصدی داشتند اما از لباس ها به شدت انتقاد کردند! به نظر می رسد آنها بیشتر از هر چیز نظر سرمربی را سرلوحه مصاحبه های خود قرار دادند تا شاید در فهرست نهایی اعزامی به جام جهانی باشند و خط نخورند!

کد N261559

وبگردی