آفتاب
رحمانی فضلی:

تدبیر دولت یازدهم باعث ثبات اقتصادی کشور شد

تدبیر دولت یازدهم باعث ثبات اقتصادی کشور شد

نیازمند نقد منصفانه و کار‌شناسانه در کنار همدلی و همراهی همگانی هستیمدولت مصمم است بیش از دو هزار میلیارد تومان از مبلغ انصراف از یارانه ها را در صنعت برق سرمایه گذاری کند.

وزیر کشور گفت: تدبیر دولت در سال گذشته سبب ایجاد ثبات در اقتصاد کشور و کاهش مشکلات شد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در مسجد باقرالعلوم تهران اظهار داشت: امسال مرحله دوم قانون هدفمندی یارانه‌ها اجرایی می‌شود و دشمنان قصد دارند نشان دهند مردم در اجرای این مرحله با دولت همراه نیستند.

رحمانی فضلی گفت: به لطف خدا این مرحله را با همراهی و همدلی مردم تاکنون بخوبی پشت سرنهاده‌ایم و رقمی معادل ۸ یا ۹ هزار میلیارد تومان از محل انصراف از یارانه‌ها بدست خواهد آمد.

وی افزود: دولت مصمم است بیش از دو هزار میلیارد تومان از این مبلغ را در صنعت برق سرمایه گذاری کند، زیرا در این بخش دچار مشکل هستیم.

وزیر کشور افزود: همچنین قرار است بیش از چهارهزار و ۸۰۰ میلیارد تومان از این مبلغ در حوزه سلامت و بهداشت سرمایه گذاری شود و بعد از ۱۵ اردیبهشت مردم شاهد خدمات بیشتری در بیمارستان‌ها خواهند بود.

وی گفت: از این مبلغ حدود دو هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برای امنیت غذایی اقشار آسیب پذیر هزینه خواهیم کرد که تاکنون ۱۱ میلیون نفر شناسایی شده و مابقی هم به مرور و اگر نیاز باشد از طریق کمیته امداد شناسایی شده و مورد حمایت قرار خواهند گرفت.

وزیر‌كشور با اشاره به سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی بیان کرد: در این سال باید چند برابر سال‌های قبل، ایثارگرانه و با وحدت کار کنیم.

رحمانی فضلی اظهار داشت: نیازمند نقد منصفانه و کار‌شناسانه در کنار همدلی و همراهی همگانی هستیم.

در پایان این مراسم وزیر کشور با حضور در منزل شهیدان افتخاری نیا و سجادی در خیابان آل احمد با خانواده آن‌ها دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

کد N260256

وبگردی