آفتاب

تاکید دادستان نظامی سیستان‌وبلوچستان بر هوشیاری نیروهای مسلح

تاکید دادستان نظامی سیستان‌وبلوچستان بر هوشیاری نیروهای مسلح

دادستان نظامی سیستان و بلوچستان با تاکید بر هوشیاری نیروهای مسلح در مقابل کید دشمنان، گفت: تهدیدات اطلاعاتی و امنیتی شکل جدیدی به خود گرفته و با توجه به موقعیت راهبردی کشورمان در منطقه، باید با حفظ هوشیاری از مرزها و کیان ایران اسلامی دفاع کنیم.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مرتضی تمیزی در جمع پایوران و سربازان لشگر 88 زرهی زاهدان بیان کرد: امروز شکل جنگ و مبارزه فرق کرده و جنگ نرم مطرح شده و دشمن اکنون با ابزارهای نوینی که در دست دارد به جنگ ما آمده است.

وی تاکید کرد: سرویس‌های اطلاعاتی و جاسوسی بیگانه تمام تلاش خود را بکار گرفته‌اند که به نظام جمهوری اسلامی ضربه وارد کنند و سعی دارند اطلاعات ذی‌قیمتی را از نیروهای مسلح به دست بیاورند و با استفاده از آن‌ها مانعی برای پیشرفت کشور ایجاد کنند.

وی با اشاره به نقش مهم سازمان‌های حفاظت اطلاعات در صیانت از نیروهای مسلح گفت: این نهادها علی‌رغم همه‌ تهدیدات و آسیب‌هایی که وجود دارد باید از طریق پیشگیری، کشف و خنثی‌سازی توطئه‌ها و آگاه‌سازی از کارکنان صیانت کند.

تمیزی با بیان این که جمهوری اسلامی ایران 35 سال مقابل تمام فشار‌ها و توطئه‌ها استقامت کرده است، افزود: آنان با استفاده از هر فرصتی، توطئه‌هایی را برنامه‌ریزی کردند تا به نظام آسیب بزنند، اما با حضور امت همیشه در صحنه تمام توطئه‌ها نقش بر آب شده و ارزش‌ها و اصول انقلاب اسلامی حفظ شده است.

دادستان نظامی سیستان و بلوچستان با بیان این که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران منافع استکبار را به خطر انداخته است، تصریح کرد: ارزش‌ها و اعتقادات ما اجازه نمی‌دهد سر تسلیم فرود بیاوریم و با همه‌ سختی‌هایی که وجود دارد کماکان مبارزه را ادامه می‌دهیم.

انتهای پیام

کد N259882

وبگردی