آفتاب
نماینده خرم‎آباد:

ایران، ترکیه و کشورهای همسایه می‎توانند یک قطب اقتصادی ایجاد کنند

ایران، ترکیه و کشورهای همسایه می‎توانند یک قطب اقتصادی ایجاد کنند

نماینده مردم خرم‎آباد در مجلس گفت: همیشه در مجلس تاکید داریم چنانچه کشورهای بزرگ منطقه نظیر ترکیه، ایران و کشورهای همسایه همکاری خوبی با هم داشته باشند می‌توانند یک قطب اقتصادی در منطقه ایجاد کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه لرستان، ایرج عبدی در دیدار سفیر ترکیه با استاندار لرستان بیان کرد: لرستان سرزمینی چهار فصل و با قابلیت‎های مناسب مردمی خوب و مهمان‎نواز دارد.

وی با بیان اینکه لرستان در حوزه‌های ریسندگی، دارویی، غذایی، گردشگری، دانشگاهی و پتروشیمی پتانسیل‌های خوبی برای ترکیه دارد، اضافه کرد: همیشه در مجلس تاکید داریم چنانچه کشورهای بزرگ منطقه نظیر ترکیه، ایران، و کشورهای همسایه همکاری خوبی با هم داشته باشند می‌توانند یک قطب اقتصادی در منطقه ایجاد کنند.

عبدی بیان کرد: اگر فعالیت‎های خارج از تهران افزایش یابد و به سمت استان‌ها سوق داده شود به روابط بین ترکیه و لرستان می‌تواند کمک کند و تسریع ببخشد و قطعاً در آینده اقتصادی، اجتماعی و سیاسی این دو تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت و می‌تواند در مجموع به رشد منطقه کمک کند.

نماینده مردم خرم‎آباد در مجلس گفت: در اتاق خرم‎آباد یک روابط اقتصادی خوبی را با لرستان تعریف کنید و در مجلس هم حمایت‎های لازم را از تجار لرستانی و ترکیه‌ای خواهیم کرد.

انتهای پیام

کد N259385

وبگردی