آفتاب

برگزاری مراسم گرامیداشت روز معلم با حضور ایرانیان در مالزی

برگزاری مراسم گرامیداشت روز معلم با حضور ایرانیان در مالزی

کوالالامپور- ایرنا - آیین روز معلم و گرامیداشت یاد و خاطره شهید علامه مطهری روز جمعه همزمان با سالروز ولادت با سعادت امام محمد باقر (ع ) با حضور خانواده های ایرانی در کوالالامپور مالزی برگزار شد.

به گزارش ایرنا، این آیین در مالزی در مجتمع های آموزشی دخترانه و پسرانه امام خمینی (ره) با حضور معاون سفارت جمهوری اسلامی ایران در کوالالامپور برگزار شد.

مدیران مجتمع های آموزشی ایران در مالزی در این آیین ها بر اهمیت تلاش و کوشش معلمان برای تربیت نسل های آینده تاکید کردند.

این مدیران مجتمع های آموزشی با ذکر بیاناتی در خصوص تأثیرگذاری و نقش برجسته شهید مطهری در تحولات قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، پیگیری و استمرار راه آن شهید و سایر شهدای معلم را ضروری دانستند.

مجید صفار معاون سفارت جمهوری اسلامی ایران در کوالالامپور نیز در این آیین ها با تقدیر از تلاش معلمین و گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری، بر اهمیت ˈآموزش و پرورشˈ در توسعه کشور تاکید کرد.

وی تصریح کرد در کنار برنامه ریزی مدیران ارشد کشور، بزرگ ترین وظیفه در امر توسعه نیروی انسانی، بر عهده معلمین است و در جای خود باید از تلاش های بی شائبه آنها تقدیر و تشکر شود.

در این مراسم گروه های سرود دانش آموزی نیز به اجرای سرود در مدح مقام معلم پرداختند.

برخی از معلمین نیز خاطراتی را از دوران دانش آموزی و تدریس بیان کرده و قطعات ادبی و برخی سروده های خود را در خصوص جایگاه و منزلت مقام معلم قرائت کردند.

در این آیین ها با ارایه لوح از معلمین مجتمع های آموزشی ایران در کوالالامپور تقدیر شد.

آساق**1611
کد N258962

وبگردی