آفتاب
آيت‌الله موسوي اردبيلي:

مشكل گراني با نصيحت و موعظه حل نمي‌شود/ در 8 سال گذشته هر كاري خواستند كردند

مشكل گراني با نصيحت و موعظه حل نمي‌شود/ در 8 سال گذشته هر كاري خواستند كردند

يكي از مراجع تقليد با اشاره به افزايش قيمت حامل‌هاي انرژي گفت: مشكل گراني با نصيحت و موعظه حل نمي‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آيت‌الله العظمي سیدعبدالكريم موسوي اردبيلي شامگاه پنجشنبه در ديدار محمود واعظي وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات و تعدادي از مديران اين وزارتخانه اظهار كرد: مردم در دولت سابق گراني را ديدند و منتظرند گراني‌ها ولو اسما برچيده شود اما وقتي مي بينند بنزين گران شده اين مشكلات با نصيحت و موعظه حل نمي شود.

اين مرجع تقليد تاكيد كرد: در اين شرايط كارها جنبه شعاري پيدا مي كند و مردم تحمل نمي كنند.

آيت الله موسوي اردبيلي در نقدي بر عملكرد دولت قبلي اظهار كرد: در آن هشت سال هر كاري كه مي خواستند كردند.

هم‌زمان با انتقاد اين مرجع تقليد از سياست هاي دولت پيشين خبرنگاران رسانه هاي جمعي را از محل برگزاري اين ديدار به بيرون از سالن هدايت كردند و مابقي جلسه به صورت خصوصي برگزار شد.

اسلام به ما ياد داده كه با دنيا دعوا نكنيم

وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات نيز در اين ديدار به برخي از مشكلات داخلي و خارجي دولت يازدهم اشاره كرد و افزود: نتيجه انتخابات رياست جمهوري به همبستگي مردم منتهي شد يعني بسياري از اختلافات و مشكلاتي كه بين گرو‌ه‌هاي مختلف بود كم شد.

واعظي تاكيد كرد: ممكن است برخي جريان هاي سياسي دنبال ايجاد مشكلات باشند ولي اكنون بزرگترين سرمايه نظام همبستگي مردم است.

وي به بخشي از برنامه هاي ضربتي دولت براي بهبود وضع معيشت مردم اشاره كرد و افزود: علاوه بر مسائل اقتصادي، توجه به مقوله سلامت و درمان مورد تاكيد دولت است و 10 هزار ميليارد تومان براي تزريق به بخش سلامت و بيمه در نظرگرفته شده است.

واعظي با بيان اينكه مسائل اقتصادي و سياست خارجي بهم پيوند خورده است اظهار كرد: اسلام به ما ياد داده كه با دنيا دعوا نكنيم. ما مي توانيم روي مواضع خودمان بايستيم ولي با ادبيات مناسب.

 

کد N258095

وبگردی