آفتاب
از سوی معاونت مطبوعاتی ارشاد؛

متن قراردادهای طرح اشتراک نیم بهای مطبوعات منتشر شد

متن قراردادهای طرح اشتراک نیم بهای مطبوعات منتشر شد

اداره کل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی، متن قراردادهای طرح اشتراک نیم بهای مطبوعات را که بر اساس آن همه شهروندان می‌توانند با پرداخت نیمی از قیمت پشت جلد مجله دلخواه خود را مشترک شوند، منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، اداره کل مطبوعات و خبرگزاریهای داخلی معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، متن قراردادهای طرح اشتراک نیم بهای مطبوعات را منتشر کرد.

مطابق این طرح، هر یک از شهروندان در هر جای کشور با پرداخت نیم بها می توانند نشریه مورد علاقه خود را مشترک شوند.

پنجاه درصد باقیمانده را اداره کل مطبوعات داخلی تأمین می کند و با این حساب، معادل قیمت پشت جلد به مدیریت نشریه عودت می شود.

در این طرح که توسعه فرهنگ اشتراک نشریات را دنبال می کند علاوه بر پنجاه درصد بهای نشریه، هزینه های ارسال نیز به عهده معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

بر اساس این طرح، مدیریت بخش اشتراک نشریات به اپراتورهای مورد تأیید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی واگذار می شود. تاکنون افزون بر 100 نشریه به این طرح پیوسته اند. ضمناً اسامی اپراتورهایی که تاکنون کار خود را شروع کرده اند به شرح زیر است:

1- مؤسسه فرهنگی، هنری سگال - 88743422

2- روزنامه دنیای نوین کسب و کار - 88253428

3- شرکت پیشخوان اندیشه هدایت- 33659284

4- شرکت خانه آفتاب نگاران ایرانیان- 26302628

متن قراردادهای دوگانه (نشریات با اپراتورها و اپراتورها با وزارت ارشاد ) در وبسایت معاونت مطبوعاتی و در این لینک منتشر شده است: http://press.farhang.gov.ir/fa/news/116157

کد N256329

وبگردی