آفتاب

نعمتی:گفت‌وگوی رئیس جمهور با مردم بسیار شفاف و صریح بود

نعمتی:گفت‌وگوی رئیس جمهور با مردم بسیار شفاف و صریح بود

نماینده مردم اسدآباد در مجلس با ارزیابی مثبت از گفت‌وگو‌ی رئیس جمهور با مردم اظهار کرد: این گفت‌وگو‌ بسیار شفاف، روشنگرانه و با صراحت لهجه بود.

بهروز نعمتی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در ارزیابی خود از گفت‌وگوی شب گذشته رئیس جمهور با مردم گفت: آقای رئیس جمهور مباحث مختلف را انصافا بسیار شفاف با مردم در میان گذاشت و توقع نیز از آقای روحانی همین است.

وی ادامه داد: مصاحبه شب گذشته حاکی از عقلانیت رئیس جمهور بود که علاوه بر بیان نکات مثبت، نکات منفی، دغدغه‌ها و گله‌مندی‌ها را نیز با مردم در میان گذاشت و من فکر می‌کنم این روند باید در کشور ادامه داشته و همه مسئولان با صراحت لهجه با مردم صحبت کنند.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به مباحث مطرح شده در خصوص اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها توسط رئیس جمهور گفت: طبیعتا در بحث یارانه ما مکلف به اجرای قانون هستیم که بحث مبسوطی توسط رئیس جمهور در این خصوص و حمایت از تولید بیان شد.

نعمتی با بیان اینکه این گزارش‌ها بسیار مفید هستند و همواره باید ادامه داشته باشند، در خصوص برخی انتقادها و تخریب‌ها انجام شده اظهار کرد: اگر قرار است نقد کنیم، هیچ ایرادی ندارد. هرکس می‌تواند به بیان انتقادات سازنده بپردازد که این امر موجب رشد و شکوفایی کشور می‌شود.

این نماینده مجلس خاطر نشان کرد: اما در حال حاضر بحث موجود، بحث انتقادات حزبی و گروهی است. افراد باید بدانند که نمی‌توانند از طرفی داعیه طرفداری از دولت را داشته باشند و از طرف دیگر به انتقادات همراه با تخریب بپردازند.

وی افزود: تخریب‌هایی اخیر که از جانب عده‌ای انجام شد، هیچگاه موثر نخواهد بود؛ این‌ها ترفند‌هایی است که دیگر نخ‌نما شده‌اند.

نعمتی در پایان با تاکید بر همراهی و همکاری سایر مسئولان در قوای سه گانه با دولت گفت: ان‌شاءالله ارائه این گزارش‌ها همانطور که خود رئیس جمهور گفتند ادامه داشته باشد. چرا که برای فضای عمومی جامعه بسیار مفید است.

انتهای پیام

کد N254831

وبگردی