آفتاب

خبر خوش رئیس جمهور برای مردم

خبر خوش رئیس جمهور برای مردم

رئیس جمهور گفت: از 15 اردیبهشت ماه هر کس به بیمارستان می رود باید ملزوماتش توسط بیمارستان تامین شود و هزینه ها را بیمه یا دولت متقبل خواهند شد.

به گزارش خبرآنلاین، حجت الاسلام حسن روحانی در ادامه گفت وگوی تلویزیونی خود درباره بودجه سلامت در سال 93، گفت:نظام سلامت مشکلات فراوانی دارد و مردم مستحضر هستند که 8 میلیون نفر در بیماستان بستری می شوند و این بستری شدن مخارج سنگینی برای مردم دارد و بیماری های صعب العلاج مشکلات زیادی را برای مردم به وجود می آورد.

وی ادامه داد: تلاش دولت بر این است که مردمی که نیازمند می شوند و در بیمارستان بستری می شوند سهم مردم به 10 درصد کاهش یابد و مردم با شرایط جدید مواجه خواهند شد.
وی درباره بیمه سلامت ایرانیان گفت:با صدور این دفترچه برای کسانی که فاقد دفترچه بیمه هستند،دفتر چه صادر می کنیم و 23 هزار تومان برای هر دفترچه مد نظر قرار می دهیم.این کمک است که در نظام سلامت انجام خواهد شد.
رئیس جمهور درباره این پرسش که آیا 73 میلیون نفر ثبت نام شده همان نیازمندان هستند، اظهار داشت:مجلس از ما خواست از افراد متقاضی نیازمند یارانه بدهیم.ما طبق قانون از مردم باید برای ثبت نام دعوت می کردیم و این خواست مجلس بود.
رئیس جمهور همچنین با تقدیر از انصراف دهندگان که به خاطر اهداف ملی انصراف دادند یا اینکه در ماههای آینده انصراف خواهند داد، گفت: انچه در زمینه حامل های انرژی دریافت می کنیم همه را سه ماه یک بار به مردم گزارش می کنیم .از این انصراف هم پولی که حاصل میشود، یا برای نظام سلام و یا برای تولید و حمل و نقل و یا محیط زیست خواهد بود. مردم بسیار خوب همکاری کردند و لازم می دانم از همه مردم و از همه دست اندرکاران تشکر کنم.

/27212 

کد N254132

وبگردی