آفتاب
امضاء تفاهم نامه همکاری‌های مشترک اتاق بازرگانی اصفهان و بلژیک؛

کسائیان: فاصله اندکی تا توسعه روابط تجاری ایران با سایر کشورها مانده است

کسائیان: فاصله اندکی تا توسعه روابط تجاری ایران با سایر کشورها مانده است

این استان با داشتن ۸ هزار واحد صنعتی به عنوان صنعتی‌ترین استان کشور شناخته می‌شود و از این رو می‌تواند با کشورهای صنعتی از جمله بلژیک روابط نزدیکی داشته باشد.

نشست بررسی فرصت‌های تجاری و سرمایه گذاری اصفهان و بلژیک با حضور هیات ۴۰ نفره بازرگانی و اقتصادی به سرپرستی رییس فدراسیون اتاق‌های بلژیک در سالن همایش‌های بین المللی اتاق اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، رییس اتاق بازرگانی اصفهان، در ابتدای این نشست با اشاره به توانمندی‌های استان اصفهان در بخش‌های صنعتی، کشاورزی و خدماتی گفت: این استان با داشتن ۸ هزار واحد صنعتی به عنوان صنعتی‌ترین استان کشور شناخته می‌شود و از این رو می‌تواند با کشورهای صنعتی از جمله بلژیک روابط نزدیکی داشته باشد.

«خسرو کسائیان» با اظهار خرسندی از رفع تحریم‌های اقتصادی علیه ایران گفت: مهم‌ترین عامل کاهش تبادلات تجاری دو کشور ایران و بلژیک، تحریم‌های اقتصادی بوده که با نگاه تازه، امیدواریم هر چه زود‌تر این تحریم‌ها برداشته شود.

وی تاکید کرد: فاصله اندکی تا توسعه روابط تجاری ایران با سایر کشور‌ها مانده است و کشورهایی که در این مسیر سریع‌تر حرکت کنند موفق‌تر خواهند بود.

وی با اشاره به امضای تفاهم نامه همکاری اتاق اصفهان با اتاق بلژیک گفت: در این تفاهم نامه راه‌های توسعه همکاری‌های اقتصادی و بازرگانی از جمله اعزام هیات‌های تجاری، برگزاری نمایشگاه‌های مشترک و توسعه تبادل کالا و خدمات بین دو کشور مورد توجه قرار گرفته است.

کد N253744

وبگردی