آفتاب

روزنامه ایتالیایی: ایران جذب کننده جهانگردان است

روزنامه ایتالیایی: ایران جذب کننده جهانگردان است

رم - ایرنا - روزنامه آنلاین ایل جورنال در مقاله ˈایران، جالب ترین مقصد توریسم کنونیˈ نوشت: ایران مقصدی مغناطیسی برای جهانگردان است و آنان را له سوی خود جذب می کند.

به گزارش ایرنا، این روزنامه ایتالیایی با انتشار تصاویری از مناطق دیدنی ایران یادآورشد: سیاست های حسن روحانی رییس جمهوری ایران مبنی بر گشایش و تعامل با جهان منجر به جذب گردشگران وجهانگردان به این مقصد باستانی شده است.

شمار گردشگرانی که برای بازدید از ایران روانه جمهوری اسلامی می شوند بخاطر سیاست های روحانی افزایش یافته و سیری فزاینده دارد و این روند در ماه آوریل سبب شد تا شمار جهانگردان خارجی به این کشور 150 درصد در مقایسه با مدت مشابه در سال قبل افزایش یابد.

بر اساس این گزارش، این داده ها مربوط به جهانگردانی می شود که از طریق آژانس های گردشگری و در ماه آوریل که مناسب ترین زمان بازدید از اصفهان، شیراز، پرسپولیس و یزد که در مناطق گرم و کویری قرار دارند ، به ایران سفر کرده اند.

شمار گردشگران خارجی که به ایران سفر کرده اند حاکی از این است که سیاست های دولت روحانی برای تعامل با جهان تا چه حدی موثر واقع شده است.

این روزنامه ایتالیایی همچنین نوشت: شمار جهانگردان در ایران همواره افزایش یافته و در ماه های گذشته باوجود مشکلات مربوط به اخذ ویزا، مقصدی مغناطیسی برای توریسم و جهانگردی است. در سال گذشته شمسی که در ماه مارس خاتمه یافت بیش از چهار و نیم میلیون جهانگرد از ایران بازدید کردند.

اروپام ** 2171 **1010
کد N253334

وبگردی