آفتاب

سه عضو ارشد شبه نظامیان در شمال غرب پاکستان کشته شدند

سه عضو ارشد شبه نظامیان در شمال غرب پاکستان کشته شدند

اسلام آباد - ایرنا - منابع خبری پاکستان گزارش دادند: عملیات نیروهای سپاه مرزی در منطقه قبیله ای ˈخیبرˈ در شمال غرب پاکستان منجر به هلاکت سه نفراز سرکرده های گروههای شبه نظامی شد.

رسانه های پاکستان به نقل از مقام های امنیتی نوشتند: عملیات نظامی نیروهای سپاه مرزی امروز سه شنبه در بخش ˈلندی کوتلˈ از منطقه قبیله ای خیبر صورت گرفت و در پی تبادل آتش میان نیروهای مرزی و شبه نظامیان سه نفر از سرکرده های تروریست ها به هلاکت رسیدند.

این منابع افزودند: ˈˈسلیمان، عثمان و فوادˈ سه عضو ارشد گروههای شبه نظامی کشته شده ، در عملیات تروریستی روزهای گذشته به اردوگاه نیروهای ارتش پاکستان در منطقه قبیله ای خیبر نقش داشتند.

روز 29 فروردین (18 آوریل) پادگان نظامی متعلق به نیروهای سپاه مرزی در شهر ˈلندی کوتلˈ از توابع منطقه قبیله ای ˈخیبرˈ در شمال غرب پاکستان هدف حمله تروریستی شبه نظامیان قرار گرفته و باعث جان باختن چند نظامی و غیرنظامی از جمله یک زن و کودک در این حادثه شد.

گروه شبه نظامی ˈگردان عبدالله عزامˈ در منطقه قبیله ای خیبر مسوولیت این حمله را بر عهده گرفت.

عملیات های اخیر نیروهای مرزی و امنیتی پاکستان علیه مواضع شبه نظامیان و تروریست ها در مناطق شمال غربی این کشور درحالی تشدید شده است که تعداد حملات تروریستی و انفجار بمب در مناطق مختلف پاکستان پس از اینکه شبه نظامیان طالبان، آتش بس 40 روزه را نقض کردند، افزایش یافته است.

آساق ** 1095**5981
کد N253259

وبگردی