آفتاب

مردم زمین‌های آزادراه مراغه-هشترود را به دولت هبه کردند

مردم زمین‌های آزادراه مراغه-هشترود را به دولت هبه کردند

معاون وزیر راه و شهرسازی از هبه زمین‌های واقع در مسیر آزادراه مراغه-هشترود از طرف مردم هشترود به دولت تدبیر و امید خبر داد تا عملیات اجرایی ساخت این آزادراه به سرعت انجام شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی نورزاد در سفر به استان آذربایجان شرقی و در جلسه‌ای که با نماینده مردم و مسئولان شهرستان هشترود در ارتباط با آزادراه مراغه - هشترود داشت، اظهار داشت: با توجه به اهمیت آزادراه مراغه-هشترود و کمک شایان توجه مردم هشترود در رابطه با واگذاری زمین های واقع در مسیر این آزادراه به دولت، به زودی عملیات اجرایی قطعه یک این آزادراه آغاز خواهد شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی یادآور شد: مطالعات فاز 1 آزادراه مراغه-هشترود به طول 92 کیلومتر به طور کامل انجام شده است، مطالعات فاز 2 مرتبط با قطعه 1 این پروژه نیز به اجرا رسیده و مطالعات فاز 2 سایر قطعات نیز در دست اجراست.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، هزینه پیش بینی شده برای ساخت این پروژه را 800 میلیارد تومان عنوان کرد که 100 میلیارد تومان آن مرتبط با بحث آزادسازی مسیر است. وی ادامه داد: پس از طی مراحل قانونی، بانک سپه به عنوان سرمایه گذار در این آزادراه حضور دارد.

کد N253086

وبگردی