آفتاب

نماینده مشهد:عدم توجه به کارگران باعث شرمندگی است

نماینده مشهد:عدم توجه به کارگران باعث شرمندگی است

نماینده مردم مشهد در مجلس گفت: در حال حاضر به کلیدی‌ترین سرمایه‌ها و نیروهای کشور توجه کافی نمی‌شود و این سبب شرمندگی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)- منطقه خراسان، محمدحسین حسین زاده بحرینی روز گذشته در همایش جشن کارگر که با حضور جمعی از مسئولان و بازنشستگان استان برگزار شد، تصریح کرد: حمایت از صنایع به معنی حمایت از سرمایه‌گذار و حمایت از کار به معنی حمایت از کارگران است، البته نکته قابل اهمیت ایجاد کار مناسب برای کارگران است تا زندگی با کرامت و در شأن مقام کارگر داشته باشند.

وی با اشاره به اهمیت توجه به تجربیات پیشکسوتان افزود: تمام جوامع، آینده خود را در آئینه پیشکسوتان می‌بینند و گذشته آنان را رصد می‌کنند، لذا در راستای آبادانی کشور تکریم بازنشستگان از اهمیت زیادی برخوردار است.

نماینده مردم مشهد در مجلس عنوان کرد: حرکت ما باید به سمت جلوگیری از اجحاف در حقوق کارگران باشد، وضعیت حال حاضر کارگران شایسته آنان نیست.

وی در خصوص جایگاه کارآفرینان در کشور اظهار کرد: در کشور ما زمانی که یک کارآفرین ایده‌ای دارد باید مسیر سختی را برای مطرح و ثبت کردن ایده بگذراند و این به معنی عدم تکریم کارآفرینان است.

حسین زاده بحرینی با اشاره به اینکه باید از تجربه کارگران و بازنشستگان در راستای کیفیت بخشی به کالاها استفاده شود، بیان کرد: یکی از مشکلات جدی در کشور تولید کالای بی‌کیفیت است و این مشکل سبب عقب‌ماندگی در اقتصاد شده است.

وی با بیان اینکه انرژی یکی از ملزومات تولید است، افزود: در کشور ما بهره‌وری از کالای تولید شده با سرانه انرژی همخوانی ندارد اما در کشورهای اروپایی بهره‌وری نسبت به انرژی مصرف شده برای کالا سیر صعودی دارد لذا باید هسته‌های پایش بهره‌وری را در کشور ایجاد کنیم و از تجربیات بازنشسته‌ها در راستای ایجاد کالای با کیفیت واستفاده از انرژی پایین در این راستا استفاده کنیم.

انتهای پیام

کد N252499

وبگردی