آفتاب
مدیر حوزه‌های علمیه آذربایجان غربی:

رشد جامعه به تلاش همه مردم بستگی دارد

رشد جامعه به تلاش همه مردم بستگی دارد

مدیر حوزه‌های علمیه آذربایجان غربی گفت: با مدیریت جهادی می‌توان در برابر دشمنان ایستاد و بر مشکلات فائق آمد.

مدیر حوزه‌های علمیه آذربایجان غربی گفت: با مدیریت جهادی می‌توان در برابر دشمنان ایستاد و بر مشکلات فائق آمد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجواد قهرمانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه آذربایجان غربی، افزود: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری به مدیریت جهادی و نامگذاری امسال به سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی وظیفه متولیان جامعه این است که در کار خود سستی به خرج ندهند.

وی همچنین گفت: اگر متولیان جامعه در کار خود سستی به خرج بدهند و نسبت به مسئولیت خود بی تفاوت باشند قطعا جامعه از رشد و پیشرفت باز می‌ماند و لذا پیشرفت جامعه به تلاش مردم و مسئولین بستگی دارد.

مدیر حوزه‌های علمیه آذربایجان غربی تصریح کرد: در شهر مقدس اسلام کار و تلاش بسیار مورد تاکید وارد شده است و رهبر معظم انقلاب بر اساس مبانی دینی و احکام اسلامی و روایات ائمه بر این اصل تاکید فرمودند که مبنای رشد یک جامعه بستگی به تلاش همه آحاد مردم دارد.

قهرمانی گفت: به طور قطع اگر مردم بار سنگین مسائل فرهنگی را بر عهده بگیرند مشکلات سریعتر حل می‌شود از این رو بهتر است که تمامی اقشار جامعه در حوزه فرهنگی و حل مشکلات این بخش اقدامات موثر را انجام دهند.

وی خاطرنشان کرد: وظیفه همه آحاد مردم این است که به فرمایشات رهبر معظم انقلاب عمل کنیم و در کارهای خود سستی نکنیم تا با لطف و عنایت الهی بتوانیم در مشکلات پیروز و کشور را در جهت رشد و تعالی به پیش ببریم.

انتهای پیام

کد N252210

وبگردی