آفتاب

ملاله: دنیا با رهبران زن به مکان بهتری تبدیل می‌شود

ملاله: دنیا با رهبران زن به مکان بهتری تبدیل می‌شود

ملاله یوسف‌زی گفت: یک جهان با رهبران زن بیشتر به یک مکان بهتر بدل می‌شود و هیلاری کلینتون، وزیر امور خارجه سابق آمریکا برای تبدیل شدن این مساله به واقعیت کمک می‌کند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نوشته روزنامه نیشن، ملاله یوسف‌زی، دختر دانش‌آموز پاکستانی که به خاطر اقدامات مدافع حقوق زنان هدف حمله طالبان قرار گرفته بود، در مطلبی در مجله تایم که خود جزوی از 100 فرد موثر و تاثیرگذار جهان در این جمله قرار دارد، نوشت: زندگی و رهبری هیلاری کلینتون، وزیر خارجه سابق آمریکا نشان می‌دهد که اگر ما به قدرت، خلاقیت درونی، تشخیص‌ها و دلسوزی‌هایمان توجه کنیم، به آنچه که می‌خواهیم دست می‌یابیم.

یوسف‌زی نوجوان در ادامه نوشت: من هیلاری کلینتون را نمادی از قدرت برای زنان در سراسر جهان می‌دانم چرا که او همواره می‌گوید حقوق زنان، حقوق بشر است. او تنها از واژه‌ها برای سخن گفتن استفاده نمی‌کند، بلکه به دنبال قدرتمندسازی زنان در سراسر جهان از طریق انسان‌دوستی و سیاست است. او منبعی از قدرت برای تمام رهبران زن جهان از جمله خودش، خانواده من و افرادی است که پس از حمله به من در کنارم ایستاده‌اند. به تلاش خود ادامه دهید و قدرتمند بمانید. ما به شما ایمان داریم.

انتهای پیام

کد N251572

وبگردی