آفتاب

دادستان تهران انتشار فیلم «من روحانی هستم» را بررسی می‌کند

دادستان تهران انتشار فیلم «من روحانی هستم» را بررسی می‌کند

سخنگوی قوه قضاییه گفت: دادستان تهران موضوع انتشار فیلمی با عنوان «من روحانی هستم» را بررسی می‌کند.

به گزارش خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در ادامه نشست خبری سخنگوی قوه قضاییه، خبرنگاری در رابطه با صحبت روح‌الله حسینیان مبنی بر اینکه قصد دارد فیلمی از مراسم روز زن در کاخ سعدآباد پخش کند، سوال پرسید که محسنی‌اژه‌ای در این باره گفت:‌ هنوز که پخش نکرده‌اند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا شما موافق پخش فیلم هستید یا خیر؟ گفت: هنوز پخش نکرده‌اند. بگذارید پخش کنند ببینیم چیست.

خبرنگاری با اشاره به صحبت‌های رییس مجلس درباره فیلم «من روحانی هستم» آیا قوه قضاییه قصد ورود به این موضوع را دارد. محسنی‌اژه‌ای در این باره گفت: اگر چنانچه مطالب خلافی پخش شود و جنبه عمومی داشته باشد دادستان وارد می‌شود. اگر جنبه عمومی نداشته باشد ولی نسبت به مقامات توهین تلقی شود باز هم مدعی‌العموم وارد می‌شود. اگر جنبه عمومی نداشته باشد یا توهین به مقامات هم نباشد با شکایت خصوصی رسیدگی می‌شود.

سخنگوی قوه قضاییه گفت: نکته مهم این است که خیلی وقت‌ها افراد چیزی را نمی‌بینند و قضاوت می‌کنند.

وی ادامه داد: من خودم هنوز از محتوای این فیلم به جز چیزهایی که نقل شده، مطلع نشده‌ام. به یکی از آقایان هم گفتم اگر دارید فیلم را بیاورید تا ببینیم چگونه است زیرا دوجور نقل شده است و من نمی‌دانم کدام درست است. یکی گفته مطلقا دروغ نیست و یک بار هم گفته شده بخشی از فیلم دروغ است ولی در هر صورت دادستان تهران حتما بررسی می‌کند.

وی در پاسخ به سوال دیگری در همین باره مبنی بر اینکه آیا ذکر خاطره‌ای از زبان فردی از نزدیکان رییس‌جمهور که تاکنون هم تکذیب نشده خلاف است یا خیر؟ گفت: من نمی‌توانم در این باره اظهارنظر کند زیرا هنوز از محتوای فیلم اطلاع ندارم.
کد N251123

وبگردی