آفتاب

سرمربی آرژانتین: توس قطعا در جام جهانی نخواهد بود

سرمربی آرژانتین: توس قطعا در جام جهانی نخواهد بود

سرمربی تیم ملی آرژانتین اعلام کرد کارلوس توس قطعا در جام جهانی 2014 حضور نخواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، آرژانتین در جام جهانی 2014 برزیل با تیم‌های ایران، بوسنی‌و هرزگوین و نیجریه همگروه است و در اولین دیدار خود در این رقابت‌ها با نماینده اروپا دیدار خواهد کرد.

کارلوس توس در تیم یوونتوس عملکرد خوبی از خود نشان داد و آقای گل این رقابت‌ها است اما گل‌های او نتوانسته آلخاندرو سابیا را به حضور او در جام جهانی متقاعد کند.

آلخاندرو سابیا سرمربی تیم ملی آرژانتین اعلام کرد: فهرست تیم ملی آرژانتین برای حضور در جام جهانی را کمتر از دو هفته دیگر اعلام خواهم کرد. تا لحظه آخر بازیکنانی که شانس حضور در جام جهانی را داشته باشند، ارزیابی خواهم کرد و نمی‌توانم بگویم چه بازیکنانی در جام جهانی خواهند بود و چه بازیکنانی را خط خواهم زد. تنها می توانم بگویم که کارلوس توس در فهرست نفرات من برای جام جهانی 2014 نخواهد بود .

سرمربی تیم ملی آرژانتین در ادامه گفت: موفقیت در جام جهانی به خودمان بستگی دارد. اگر بتوانیم بازی های خوبی را در برزیل انجام دهیم هر اتفاقی می‌تواند رخ دهد اما هدف اصلی تیم من حضور در بین چهار تیم اصلی است.

کارلوس توس این فصل در سری A موفق شد 18 گل به ثمر برساند . او همچنین در بازی با بنفیکا در لیگ اروپا نیز تک گل تیمش را به ثمر رساند تا نشان دهد در شرایط خوبی به سر می‌برد.

انتهای پیام

کد N250389

وبگردی