آفتاب

ابراز نگرانی نتانیاهو از نابود شدن رژیم صهیونیستی

ابراز نگرانی نتانیاهو از نابود شدن رژیم صهیونیستی

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در اظهاراتی بهانه‌جویانانه از رهبران جهان خواست تا با درس گرفتن از هولوکاست مانع از دستیابی ایران به توان هسته‌ای شوند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی ابراز نگرانی کرد که تهران خواستار نابودی آنهاست.

بر اساس گزارش آسوشیتدپرس نتانیاهو در سالروز یادبود قربانیان هولوکاست، هولوکاست را به خواست ایران برای ادامه‌ فعالیت‌های هسته‌ای اش ربط داد و مدعی شد که با توجه به تاکید رهبران ایران برای نابودی اسراییل این کشور خواستار دستیابی به بمب هسته‌ای است.

وی در ادامه ادعاهای بی‌اساس خود ابراز نگرانی کرد که اکنون نیز همانند جنگ جهانی دوم رهبرانی در دنیا وجود دارند که نمی‌خواهند با حقایق ناخوشایند روبرو شوند.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه همچنین گفت: آیا جهان از اشتباهات گذشته درس نگرفته است امروز نیز ما با حقایقی شفاف و یک تهدید واقعی روبرو هستیم. ایران خواستار نابودی ماست و از این رو سلاح‌های هسته‌یی‌اش را گسترش می‌دهد.

بنیامین نتانیاهو همواره یکی از مخالفان مذاکرات ایران و کشورهای عضو گروه 1+5 بوده است . این کشورها در نوامبر سال 2013 در خصوص فعالیت‌های هسته‌ای ایران به توافق اولیه دست پیدا کردند که بر اساس آن ایران در ازاء کاهش برخی از تحریم‌های اقتصادی غرب بخشی از فعالیت‌های هسته‌ای اش را به حالت تعویق در آورده است.

این در حالی است که اسراییل تنها دارنده‌ سلاح هسته‌ای در منطقه به شمار می‌آید اما با این حال به ابراز نگرانی‌های خود در مورد مذاکرات ایران و گروه 1+5 ادامه می‌دهد.

بر اساس این گزارش نتانیاهو در ادامه سخنان خود از قدرت‌های جهانی خواست تا به هیچ قیمتی به ایران اجازه‌ دسترسی به بمب هسته‌ای را ندهند.

وی همچنین با تاکید بر این ادعاهای نخ نمای خود گفت که جامعه‌ جهانی باید از تهران بخواهد که تمام ظرفیت تولید سلاح هسته‌ای خود را نابود کند.

انتهای پیام

کد N250082

وبگردی