آفتاب

افضلی‌فرد از رانت 650 میلیون یورویی پرده برداشت

افضلی‌فرد از رانت 650 میلیون یورویی پرده برداشت

سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گفت که رانت 650 میلیون یورویی به وقوع پیوسته و عدم ارائه گزارش دلیل بر وجود همین رانت است.

به گزارش آفتاب به نقل فارس، مصطفی افضلی‌فرد نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی و سخنگوی کمیسیون اصل 90 خانه ملت درباره آخرین وضعیت پرونده رانت 650 میلیون یورویی، گفت: گزارش مربوط به این پرونده هنوز به کمیسیون ارائه نشده است.

وی اضافه کرد: اگر قرار باشد ما برای هر گزارشی اینقدر صبر کنیم و از ظرفیت کمیسیون نیز بهره نبریم پاسخی ارائه نخواهد شد؛ در مجموع برداشت من این است که این رانت انجام شده و عدم پاسخ وزارتخانه‌های صنعت و جهاد کشاورزی نیز نوعی تعلل است به خاطر اینکه آنها جواب منطقی، متقن و مستدلی ندارند.

سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی همچنین تأکید کرد که رانت 650 میلیون یورویی به وقوع پیوسته و عدم ارائه گزارش دلیل بر وجود همین رانت است.

افضلی‌فرد در پاسخ به این سؤال که در صورت عدم ارائه گزارش از سوی وزارتخانه‌های صنعت و جهاد کشاورزی کمیسیون اصل 90 چه واکنشی نشان خواهد داد، خاطر نشان کرد: در چنین حالتی کمیسیون رأسا ورود پیدا می‌کند و براساس کار کارشناسی احراز تخلف کرده و گزارش را به قوه قضائیه ارسال خواهد کرد.
کد N249741

وبگردی