آفتاب
عضو کمیسیون کشاورزی آب و منابع طبیعی مجلس:

وزرا را در شرایطی قرار ندهیم که نتوانند برنامه های شان را عملی کنند

وزرا را در شرایطی قرار ندهیم که نتوانند برنامه های شان را عملی کنند

تهران-ایرنا- عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی با بیان اینکه اکثر نقاط کشور از نظر منابع آبی با کمبود مواجه هستند گفت:نمی توانیم وزرا را در شرایط اضطرار قرار دهیم و انتظار داشته باشیم به وعده ها و برنامه های خود عمل کنند.

ˈغلامرضا نوریˈ در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا، با بیان اینکه تذکر، سوال و استیضاح از جمله حقوق نمایندگان است گفت: وزیر نیرو چند ماه است که از مجلس رای اعتماد گرفته و نمایندگان بعد از آقای طیب نیا بیشترین رای را به وی داده اند.

وی اضافه کرد: در کمیسیون کشاورزی بر فعالیت های وزارت نیرو نظارت داریم و از برخی طرح های این وزارتخانه بازدید کرده ایم و به نظر می رسد وزیر نیرو با اشراف و تسلط کامل کار می کند.

نماینده مردم بستان آباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتقادات از وزیر نیرو در مجلس در مورد اجرای طرح های انتقال آب افزود:انتقال آب از حساسیت ها و ظرافت های بالایی برخوردار است واقعیت این است که کشور از نظر منابع آبی در موقعیت خوبی قرار ندارد و اکثر نقاط کشور با کمبود آب مواجه هستند و وزارت نیرو به عنوان متولی تامین آب وظیفه بسیار دشواری بر عهده دارد.

عضو کمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی خاطرنشان کرد:وزارت نیرو باید با حفظ حقوق عرفی و قانون شناخته شده و همچنین با توجه به اصل کلی پراکندگی منابع آب نیازهای ضروری هموطنان را تامین کند که این وظیفه کار کارشناسی زیادی می طلبد که باید از اظهارنظرهای سیاسی و اجتماعی تفکیک شود.

نوری همچنین گفت:با شناختی که از آقای چیت چیان دارم ایشان با در نظر گرفتن جمیع جهات کارشناسی و رعایت قانون اقدام می کند با وجود اینکه به هیچ وجه منکر حقوق نمایندگان نیستم ولی نمایندگان هم باید شرایط را در نظر بگیرند .

عضو کمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی گفت: وزرا مدت زمان زیادی نیست که وارد کار شده و به اصطلاح بر کارها مسلط شده اند باید فضا را باز بگذاریم تا وزرا به وعده های خود عمل کنند

وی در پایان گفت: نمی توانیم وزرا را در شرایط اضطرار قراردهیم و انتظار داشته باشیم برنامه ها و وعده هایی که داده اند را اجرایی کنند.

سیام(4)**2021** 1418
کد N249682

وبگردی