آفتاب

ورود بی سر و صدای سرمربی سابق تیم اینتر میلان به ترکیه

ورود بی سر و صدای سرمربی سابق تیم اینتر میلان به ترکیه

آنکارا- ایرنا - رسانه های جمعی ترکیه روز یکشنبه از ورود بی سر و صدای ˈمیرسئا لوچسکوˈ، سرمربی سابق تیم فوتبال اینتر میلان ایتالیا به استانبول و احتمال همکاری وی با تیم گالاتاسرای ترکیه خبر دادند.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری ˈتقویمˈ ، میرسئا لوچسکو که پیشتر در تیم گالاتاسرای سرمربی بوده و برای مردم ترکیه نامی آشناست در سفر بی سرو صدای خود به استانبول با سووالات کارکنان فرودگاه این شهر رو به رو شد .

بر اساس این گزارش، وی احتمالا با مسوولان گالاتاسرای به طور مخفیانه دیدار می کند.

روزنامه حریت نوشت لوچسکو در مقابل پرسش هواداران گالاتاسرای در فرودگاه استانبول مبنی بر اینکه آیا به گالاتاسرای بازمی گردد ، به آنان لبخند زد.

به گزارش این روزنامه ترکیه ، ترجیح اول مسوولان گالاتاسرای برای جایگزینی ˈروبرتو مانچینیˈ سرمربی ایتالیایی فعلی تیم فوتبال گالاتاسرای ترکیه ˈلوچسکوˈ است و این مربی نیز به دلایل ناآرامی ها در اوکراین ترجیح می دهد که در ترکیه فعالیت کند.

به تازگی و در پی شکست های پی در پی گالاتاسرای احتمال کناره گیر مانچینی از این تیم در رسانه های ترکیه مطرح شده است.

مانچینی پیشتر در این باره گفت : در فصل جاری در گالاتاسرای می مانم ولی مربیگری تیم آث میلان در فصل های آینده می تواند مطرح شود.

وی در عین حال گفت: فعلا قصد ترک تیم گالاتاسرای را ندارد.

مانچینی افزود: هنوز در مورد آینده چیزی نمی دانم و اگر در فصل های آینده با میلان به توافق برسم، هیچ مانعی برای قبول مربیگری این تیم وجود ندارد.

وی که سابقه مربیگری تیم منچسترسیتی انگلیس را نیز در پرونده کاری خود دارد، در باره احتمال بازگشت به اینتر میلان گفت: فکر نمی کنم به اینتر میلان بازگردم، در این باشگاه تغییرات زیادی به وجود آمده و با این شرایط منطقی نیست که به بازگشت به این تیم فکر کنم.

خاورم ** 2010*230 **1010
کد N248885

وبگردی