آفتاب

استقبال جبهه پیروان خط امام از جلسات سه آیت الله

استقبال جبهه پیروان خط امام از جلسات سه آیت الله

تهران- ایرنا- سخنگوی جبهه پیروان خط امام ورهبری از جلسات میان آیت الله محمد رضا مهدوی کنی، آیت الله احمد جنتی و آیت الله محمد یزدی برای ایجاد وحدت میان اصولگرایان استقبال و آن را «مبارک و ثمربخش» توصیف کرد.

«سید کمال سجادی» روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا در پاسخ به پرسشی درباره برگزاری جلسات میان آیت الله مهدوی کنی، آیت الله جنتی و آیت الله محمد یزدی برای وحدت بین اصولگرایان، گفت: بنده هم این موضوع را از رسانه ها شنیده ام و اگر چنین رویکردی انجام گیرد، از آن استقبال می کنیم و تصور می کنم جلسات مبارکی باشد.

وی ادامه داد: این جلسه بین سه آیت الله که از سوی رسانه ها مطرح شده، پیش نیازی برای وحدت و انسجام بیشتر بین اصولگرایان است؛ جامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در واقع گروههای مرجع اصولگرایان هستند و تاثیر گذاری مثبتی را خواهند داشت.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری موضوع وحدت و انسجام میان اصولگرایان را مناسب دانست و گفت: جبهه پیروان همیشه از وحدت وانسجام اصولگرایان حمایت کرده و روی این موضوع تاکید داشته ایم.

سجادی خاطر نشان کرد: در ملاقات هایی که با دوستان اصولگرا داشته ایم همیشه روی وحدت تاکید کرده ایم چرا که هرگاه اصولگرایان به وحدت دست یافته اند در انتخابات به پیروزی رسیده اند.

وی یادآورشد: مجلس فعلی و برخی از مجالس دیگر هم حاصل اتحاد و انسجام میان اصولگرایان بود و باید به این روش توجه نشان داد.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری به رویکرد سنتی و ارگانیک این جبهه با جامعتین اشاره کرد و گفت: در گذشته ملاقات ها با شورای مرکزی جامعتین انجام می گرفت و نظرات کارشناسی تبادل می شد که البته در آینده هم این جلسات برای بهره گیری صحیح از نظرات کارشناسی انجام می گیرد.

سجادی وحدت میان اصولگرایان را یکی از دلایل موفقیت آنان خواند و افزود: در انتخابات ریاست جمهوری گذشته عدم وحدت میان اصولگرایان باعث توزیع آراء شد؛ باید وحدت و انسجام را مد نظر داشت.

وی همچنین درباره جلسات حجت الاسلام تقوی با اصولگرایان اظهار داشت: در این جلسات از افراد حقیقی دعوت می شود و از ما به عنوان شخصیت های حقوقی احزاب اصولگرا دعوت نشده است.

سیام**7261**2025**1572
کد N248222

وبگردی