آفتاب
معاون اول قوه قضاییه:

برخی بازرسی در اوین را به یک جنجال تبدیل کردند

برخی بازرسی در اوین را به یک جنجال تبدیل کردند

معاون اول قوه قضاییه در مراسم تودیع و معارف رییس کل دادگستری استان تهران گفت: سمت جدید آقای اسماعیلی در دادگستری کل استان تهران هیچ ارتباطی با اتفاقات اخیر بند 350 زندان اوین ندارد.

به گزارش خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدابراهیم رییسی اظهار کرد: اعلام مسئولیت اسماعیلی در دادگستری استان تهران با اتفاقی که در بند 350 زندان اوین روی داد، همزمان شد و باید بگویم که هیچ ارتباطی با هم ندارند؛ زیرا بازرسی از زندان اوین بر اساس قانون و مقررات مصوب هر چند وقت یکبار برای سلامت و امنیت زندان انجام می‌شود.

وی افزود: اگر این بازرسی از زندان انجام نمی‌شد جای سوال داشت و این کار توسط مدیریت زندان اوین برای حفظ امنیت درون زندان انجام شد و خود زندانیان بند به این امر تن دادند، اما چند نفر متخلف در مقابل مامور زندان ایستادگی کردند و دلیل این تخلفشان در بازرسی‌ها کشف شد.

معاون اول قوه قضاییه تصریح کرد: به دنبال این کار جنجال‌آفرینی توسط رسانه‌های ضد انقلاب انجام شد و برخی از فتنه‌گران این راه ادامه دادند و این مسئله را که قانونمند بود با بحران آفرینی به یک جنجال در رسانه‌ها تبدیل کردند که مصداق بارز نشر اکاذیب بوده است.

ادامه دارد ...

کد N247897

وبگردی