آفتاب
روزنامه قطری:

ابومازن نباید پیامهای امتیاز دادن به اسرائیل ارسال کند

ابومازن نباید پیامهای امتیاز دادن به اسرائیل ارسال کند

یک روزنامه قطری با اشاره به اظهارات اخیر رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین درباره به رسمیت شناخته شدن اسرائیل توسط دولت وحدت ملی، اعلام کرد: ابومازن نباید سیگنالهای امتیاز دادن به اسرائیل ارسال کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه قطری الرایه با انتقاد شدید از اظهارات اخیر رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین درباره به رسمیت شناختن اسرائیل توسط دولت وحدت ملی، اعلام کرد: رهبران فلسطینی و در راس آنها ابومازن باید اولویت خود را وحدت گروههای فلسطینی قرار دهند، نه تلاشها درباره پیگیری روند صلحی که شکست خورده است.

در ادامه این گزارش آمده است: پیشبرد وحدت گروههای فلسطینی به تسریع در روند تشکیل دولت وحدت ملی و توافق درباره برنامه ها و دستور کار آن بستگی دارد. همچنین این دولت نباید تسلیم فشارهای اسرائیل شود، چرا که کاملا مشخص است طرف اسرائیلی خواستار صلح نیست و تمایل دارد که فلسطینیان در اختلافات خود باقی بمانند.

این روزنامه قطری در ادامه خطاب به ابومازن تاکید می کند: رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین نباید پیامها و سیگنالهای امتیاز دادن به اسرائیل ارسال کند، چون این سیگنالها نتیجه ای جز سوء استفاده اسرائیل، افزایش فشارها بر فلسطینیان و در نهایت شکست وحدت ملی فلسطین ندارد.

خاطرنشان می شود ابومازن رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین با اشاره به توافق فتح و حماس درباره تشکیل دولت وحدت ملی، اظهار داشت: این دولت به دستور من فعالیت خواهد کرد و اسرائیل را نیز به رسمیت خواهد شناخت.

کد N247190

وبگردی