آفتاب
رییس شورای اطلاع رسانی دولت:

دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت به زودی شاهد تحولات موثر خواهد بود

دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت به زودی شاهد تحولات موثر خواهد بود

تهران- ایرنا- رییس دفتر رییس جمهوری و رییس شورای اطلاع رسانی دولت در بازدید از دبیرخانه این شورا، گفت: دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت بزودی شاهد تحولات موثر خواهد بود.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی دولت، محمد نهاوندیان روز شنبه به منظور معرفی علیرضا معزی به عنوان دبیر جدید شورای اطلاع رسانی دولت از سامانه پیامک اطلاع رسانی دولت (پاد)، گروه رصد و پایش، مدیریت امور هماهنگی و برنامه ریزی روابط عمومی ها و سایر بخشهای فعال دیدن کرد.

رییس دفتر رییس جمهوری در جریان این بازدید با تاکید بر ضرورت بازتعریف ماموریت ها و وظایف محوله به دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت بر افزایش کیفیت اقدامات انجام شده، تاکید و ابراز امیدواری کرد در دوره جدید مدیریت دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت شاهد تحولات موثر و رشد چشمگیر فعالیت ها در عرصه اطلاع رسانی باشیم.

نهاوندیان با اشاره به فاصله اطلاع رسانی مطلوب و ایده آل با آنچه که در حال حاضر وجود دارد بر پویایی هرچه بیشتر ارکان اطلاع رسانی در بدنه دولت با مدیریت شورای اطلاع رسانی دولت و استفاده و ساماندهی همه ظرفیت ها تاکید کرد.

انسجام بخشی و هم افزایی ظرفیت های متنوع و گسترده مراکز روابط عمومی و اطلاع رسانی دستگاههای اجرایی ضرورت اساسی دیگری بود که رییس شورای اطلاع رسانی دولت بر اجرایی شدن و استفاده از موقعیت پدید آمده در این خصوص در دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت مورد اشاره قرار داد.

علیرضا معزی دبیر شورای اطلاع رسانی دولت هم در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از حضور رییس دفتر رییس جمهوری اظهار امیدواری کرد با حمایت از فعالیت های رسانه ای دولت و ایجاد هماهنگی هر چه بیشتر در این زمینه از سوی دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت شاهد اثر بخشی و اطلاع رسانی دقیق تر دولت در بخش های مختلف به افکار عمومی باشیم.

وی در این جلسه، گزارشی از برنامه های پیش روی دبیرخانه در جهت ساماندهی فعالیت های رسانه ای دولت ارایه کرد.

سیام(1)1429 **1449
کد N246652

وبگردی