آفتاب

وزیر تعاون: دستمزد افزایش نمی‌یابد/ دولت تورم را کنترل می‌کند/ احتمال توزیع ۴ بسته امنیت غذایی

وزیر تعاون: دستمزد افزایش نمی‌یابد/ دولت تورم را کنترل می‌کند/ احتمال توزیع ۴ بسته امنیت غذایی

مهر نوشت:

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اعلام برنامه جدید دولت برای واگذاری سبد کالا در سال جاری، گفت: دستمزد کارگران به دلیل اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها تغییر نمی‌کند.

علی ربیعی درباره افزایش قیمت حامل‌های انرژی و احتمال افزایش دوباره دستمزد کارگران گفت: دستمزدها همین دستمزدها هستند و تغییری نخواهد داشت اما دولت تورم را کنترل خواهد کرد و نظام بیمه‌ای کارآمد‌تر خواهد شد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر اینکه امسال دستمزد خوبی تخصیص داده شد و کارگران کماکان مشمول دریافت یارانه هستند، درباره برنامه دولت برای ارائه سبد کالا در سال جاری اظهارداشت: پیش بینی می‌کنیم تا ۴ مرحله بتوانیم بسته‌‌های امنیت غذایی را توزیع کنیم که البته این موضوع بستگی به منابع دارد.

ربیعی خاطرنشان کرد: جهت‌گیری بسته‌های امنیت غذایی کاملا هدفمند خواهد بود و تنها به خانواده‌هایی ارائه می‌شود که مواد پروتئینی لازم به سفره‌هایشان نمی‌رسد.

وی با بیان اینکه اگر شناسایی افراد نیازمند به درستی انجام شود، اواخر اردیبهشت ماه اولین بسته امنیت غذایی به دست اقشار آسیب پذیر خواهد رسید تاکید کرد: اجرای این برنامه در راستای مبارزه با فقر مطلق صورت می‌پذیرد.

 

45503

کد N246546

وبگردی