آفتاب

ملکشاهی: شعار امسال منطبق بر نیازهای جامعه است

ملکشاهی: شعار امسال منطبق بر نیازهای جامعه است

رئیس کمیسیون قضایی مجلس گفت: شعار امسال صرفاً یک شعار نیست.

الهیار ملکشاهی در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه لرستان، بیان کرد: شعار امسال شامل چهار بخش اقتصاد، فرهنگ، عزم ملی و مدیریت جهادی است که دو بخش اول موضوعات مهم و قابل توجهی هستند.

وی بیان کرد: امروزه مشکلات مربوط به حوزه اقتصاد، معیشت، تورم و اشتغال جوانان از عمده معضلات ماست که نیازمند توجه بیشتر هستند و مقام معظم رهبری نیز این نکته را در شعار سال 93 در نظر گرفته است.

نماینده مردم کوهدشت در مجلس ادامه داد: عزم ملی به معنای این است که می‎بایست همگی برای مرتفع کردن مشکلات دست به دست یکدیگر دهیم چراکه به تنهایی نمی‎توان معضلات را حل کرد.

ملکشاهی با تحلیل مدیریت جهادی اظهار کرد: این قسمت از شعار امسال به این معناست که مدیران نباید تنها به وظیفه محدود درون سازمانی خود بسنده کنند بلکه می‎بایست بالاتر از وظیفه کاری‎شان در حل مشکلات همکاری کنند.

وی با اشاره به نقش مدیریت جهادی در پیروزی هشت سال دوران دفاع مقدس، اضافه کرد: شعار امسال بسیار دقیق و منطبق بر نیاز و ضرورت امروز جامعه ماست.

رئیس کمیسیون قضایی مجلس با تأکید بر ضرورت توجه به شعار سال نو، تصریح کرد: شعار امسال صرفاً یک شعار نیست بلکه واقعیت جامعه کنونی ماست؛ ضروری است که از رهگذر این مهم به حل مشکلات جامعه بپردازیم.

انتهای پیام

کد N245252

وبگردی