آفتاب
نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت محمد رسول الله تهران :

بسیج در تمام عرصه‌های جامعه حضور دارد

بسیج در تمام عرصه‌های جامعه حضور دارد

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت محمد رسول الله تهران گفت: بسیج در تمام حوزه‌های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی کشور حضور خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، خطیب نماز جمعه این هفته تهران با اشاره به رزمایش الی بیت‌المقدس اظهار کرد: این رزمایش در پنج نقطه تهران در حال انجام است. امروز روز پنجم و آخرین روز از این رزمایش است. یازدهم و دوازدهم این ماه نیز خواهران بسیجی رزمایشی را برای خود در تهران خواهند داشت.

وی ادامه داد: یکی از کارهای بسیج این است که هر از گاهی رزمایشی برپا کند تا استعددهای خودش را جهت نابودی و ناکامی دشمنان به نمایش بگذارد. برپایی رزمایش توسط پنج لشکر عملیاتی در پنج نقطه تهران اهدافی را به دنبال داشت. اعلام آمادگی و آموزش فنون جدید، دور هم جمع شدن و مرور حوادث گذشته و تجدید عهد با امام جامعه اسلامی از جمله اهداف برگزاری چنین رزمایشی بود.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت محمد رسول الله تهران گفت: بسیج مظهر ایستادگی در مقابل زیاده‌خواهان و حلال مشکلات در حوادث غیرمترقبه، پیشتازی در ارزش‌های اسلامی، تاریخ‌ساز، چشمه شور و شعار انقلاب اسلامی، قلب تپنده ایران اسلامی در عرصه داخلی و خارجی و حق‌بگیر ملت ایران در مقابل زیاده‌خواهان است.

گواهی همچنین ادامه داد: امروز بسیجیان از من خواسته‌اند تا پیام‌شان را به گوش شما برسانم و اعلام کنم که بسیج به راه و رسم امام و شهدا وفادار است و به فرمان آیت‌الله خامنه‌ای ایستاده است تا در حوادث داخلی و خارجی پا در رکاب بگذارد.

وی با بیان این‌که بسیج در تحقق اقتصاد مقاومتی نقش خواهد داشت، تصریح کرد:‌ زمانی که اقتصاد مقاومتی مطرح می‌شود بسیج برای تحقق آن حتما در صحنه حضور پیدا می‌کند و اگر بحث حجاب و عفاف پیش می‌آید بسیج دست به کار می‌شود و در تهدیدهای نظامی نیز آماده است تا از ملت ایران دفاع کند.

انتهای پیام

کد N244108

وبگردی