آفتاب

آمادگی پکن برای همکاری با کره جنوبی در زمینه مسائل شبه جزیره کره/ چالش های پکن در زمینه حفاظت اطلاعات

آمادگی پکن برای همکاری با کره جنوبی در زمینه مسائل شبه جزیره کره/ چالش های پکن در زمینه حفاظت اطلاعات

آمادگی چین برای همکاری با کره جنوبی در زمینه مسائل شبه جزیره کره و چالش های پکن در زمینه حفاظت اطلاعات از جمله اخبار مرتبط با تحولات چین است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری فرانسه، بر اساس سند ارائه شده از سوی کمیسیون نظامی چین، ارتش این کشور با چالش های فراوانی در زمینه حفاظت اطلاعات همزمان با استفاده گسترده از اینترنت و شبکه‌ های بی‌ سیم مواجه است.

ارتش چین که دستور بازنگری در روند نگهداری و مدیریت اسناد اطلاعاتی و محرمانه را صادر کرده اعلام کرد که حفاظت از اطلاعات باید به گونه‌ ای باشد که اطمینان حاصل شود ارتش چین توانایی ورود به جنگ و پیروزی در آن را دارد.

شینهوا نیز در گزارشی با اشاره به تماس تلفنی شی جینپینگ رئیس جمهوری چین با پارک گئون های همتای کره جنوبی گزارش داد که پکن متعهد به عاری سازی شبه جزیره کره از تسلیحات شیمیایی و حفظ صلح و ثبات در این منطقه است.

رئیس جمهوری چین با اشاره به اینکه پکن تمام تلاش خود را برای برقراری و حفظ صلح و ثبات منطقه بکار می گیرد خواستار خویشتنداری سئول و پیونگ یانگ و جلوگیری از اقدامات تحریک آمیز شد زیرا در این صورت ثبات در شبه جزیره کره از بین می رود.

رئیس‌ جمهوری کره جنوبی نیز ضمن استقبال از نقش سازنده‌ چین در حل بحران در شبه جزیره کره خواستار تلاش پکن برای جلوگیری از آزمایش اتمی جدید پیونگ یانگ شد.

این اظهارات درحالیست که خبرگزاری یونهاپ امروز پنجشنبه از آمادگی کره شمالی برای انجام چهارمین آزمایش اتمی خبر داد.

در همین حال کره جنوبی یک نیروی ویژه برای مهار تبعات این آزمایش اتمی ایجاد کرده است.

کد N243007

وبگردی