آفتاب

شکست تیم والیبال زنان متین ورامین برابرنماینده تایلند

شکست تیم والیبال زنان متین ورامین برابرنماینده تایلند

تهران - ایرنا - تیم والیبال زنان متین ورامین در مرحله نیمه نهایی رقابت های والیبال قهرمانی باشگاههای آسیا برابر تیم «اخونرات چاسیما» تایلند، میزبان مسابقات مغلوب شد و برای کسب عنوان هفتمی باید به مصاف تیم فیلیپین برود.

به گزارش ایرنا از فدراسیون والیبال، تیم والیبال بانوان متین ایران امروز پنجشنبه (چهارم اردیبهشت) برای کسب عنوان پنجمی برابر تیم «اخونرات چاسیما» تایلند قرار گرفت و با امتیازهای 18-25، 21- 25 و 17 - 25 در مجموع با نتیجه 3 بر صفر شکست خورد تا برای به دست آوردن مقام هفتم این دوره از رقابت ها با فیلیپین بازی کند.

تیم متین ایران که تجربه یک بار رویارویی با تیم تایلند را داشت در این مرحله با شناخت بیشتری از حریف به میدان رفت.

شبنم علیخانی، مونا خواجه کلایی، فرنوش شیخی (کاپیتان)، شکوفه صفری، نیلوفر حجتی (لیبرو)، مائده برهانی و مهسا صابری بازیکنان ایران در آغاز این دیدار بودند.

تیم تایلند هم روز گذشته در چهار ست بازی را به حریفش یعنی چین تایپه واگذار کرد تا میزبان این رقابت ها سهمی در عناوین اول تا چهارم نداشته باشد و این ناکامی باعث شده بود، تماشاگران تایلندی همچون بازی های قبلی این تیم به سالن مسابقه نیایند.

تایلندی های نارجی پوش در این بازی برابر ایران با میانگین قدی 175 سانتی متر کوتاه تر از متینی ها با میانگین قدی 179 سانتی متر محسوب می شدند. نمایندگان ایران در این دیدار لباس های سفید و سورمه ای بر تن داشتند.

ورزشی (1)**1067**1584
کد N242842

وبگردی