آفتاب
در هفته بزرگداشت مقام زن:

همسران شهدای راه و شهرسازی گلستان تقدیر شدند

همسران شهدای راه و شهرسازی گلستان تقدیر شدند

به مناسبت میلاد خجسته حضرت فاطمه زهرا (س) و هفته بزرگداشت مقام زن، از همسران شهدا و مادران فرزندان شاهد زن اداره كل راه و شهرسازی استان گلستان تقدیر به عمل آمد.

تقدیر از همسران شهدا و مادران فرزندان شاهد زن راه و شهرسازی گلستان با برگزاری جشنی با حضور مدیرکل، مدیریت‌ها و کارکنان این اداره کل انجام شد.

به گزارش ایلنا از گرگان به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، مدیرکل راه و شهرسازی گلستان طی سخنانی در این مراسم گفت: ارزش و جایگاه حضرت فاطمه زهرا (س) با نزول سوره شریفه کوثر به تثبیت می‌رسد.

مهندس «علی بخش رستمی» افزود: واقعیتی که بسیاری از جامعه‌شناسان بدان اعتقاد دارند و با رصد زندگی بسیاری از بزرگان نیز به آن می‌رسیم، این است که در کنار هر مرد موفق یک زن موفق وجود داشته است.

وی با تبریک میلاد حضرت زهرا (س)، سال نو و خسته نباشید به خدمات سال گذشته کارکنان اظهار کرد: با تعمق در شعار محوری سال مقام معظم رهبری می‌توان گفت که برای اقتصادی و مردمی شدن جامعه‌ای به فرهنگ سازی و نهادینه کردن این اتفاقات بعنوان فرهنگ در بین مردم نیاز است.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان ادامه داد: همچنین در بیان تفصیلی دیگر می‌توان نتیجه گرفت که برای فرهنگ سازی و نهادینه کردن این اتفاقات، قطعا به آموزه‌ها و اقداماتی در این زمینه نیازمندیم.

مهندس رستمی بیان داشت: برای نهادینه سازی این شعار در اداره کل نیز، لازم است صرفه جویی از طریق مدیریت منابع و هزینه‌ها، درست انجام دادن کار درست، ارتقای کیفی فعالیت‌ها، خوداتکایی، استفاده و بهره درست از منابع و داشته‌های خود را سرلوحه کار قرار داد تا این اقدامات موجب ارتقای هر کارمند شود.

وی اظهارکرد: برای می‌سر شدن این اتفاقات نیز به اراده و عزمی نیاز است که‌‌ همان خواستن درونی و نهادینه سازی و پذیرش آن در ذهن هر کارمند است.

این مقام مسوول در گلستان در پایان از کارکنان خواست که با ارائه پیشنهادات و تشکیل تیمی برای بررسی و تفکر پیرامون اجرایی کردن شعار محوری سال، مدیران را در تحقق این شعار یاری رسانند.

در این مراسم از بانوان شاغل در اداره کل نیز با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.

اداره کل راه و شهرسازی گلستان چهار شهید را تقدیم انقلاب کرده است.

کد N242577

وبگردی