آفتاب

رییس بسیج رسانه کشور:مشروعیت و مقبولیت مسوولان به ولایت پذیری آنهاست

رییس بسیج رسانه کشور:مشروعیت و مقبولیت مسوولان به ولایت پذیری آنهاست

بوشهر- رییس سازمان بسیج رسانه کشور گفت: مشروعیت و مقبولیت مسوولان در هر رده و جایگاه خدمتی به ولایت پذیری آنهاست.

به گزارش ایرنا محمود عاطفی عصر چهارشنبه در نشست با نخبگان و فعالان رسانه ای استان بوشهر افزود: اگر امروز در سایه امنیت و تدابیر رهبر معظم انقلاب در کنار هم جمع نشویم درحوادثی که به سراغ ما بیاید باید خسارت زیادی را تحمل و چیزهای با ارزشی را از دست بدهیم تا وضعیت امنیت موجود در جامعه ایجاد شود.

وی یادآورشد: دشمن هیچ وقت دلش به حال ما نمی سوزد و فقط ادبیاتش فرق کرده و زبان و ادبیات دشمن نفاق و تفرقه است.

عاطفی گفت: آزادی خواهان جهان فرهنگ مقاومتی ایران را درک کرده اند ما که خود مولد این فرهنگ هستیم نباید از آن غافل شویم.

وی افزود: ما وارث فرهنگ و ارزش هایی هستیم که به دلیل استفاده پیوسته برای خودمان عادی شده است اما جهان تشنه آن است.

رییس سازمان بسیج رسانه کشور ادامه داد: در کار رسانه ای توجه به تکنیک محتوایی برای اثرگذاری بر مخاطب در کنار توجه به ذائقه و نیاز مخاطب امری ضروری است.

وی گفت: مصلحت مخاطب از دیگر ضرورت هایی است که اهالی رسانه باید به آن توجه داشته باشند.

عاطفی یادآور شد : رضایت معبود، قناعت غنای وجدانی خبرنگار و حفظ اعتماد مخاطب به رسانه که بزرگترین سرمایه برای قوام بخشی اموراست ازدیگر موضوعاتی است که اصحاب رسانه باید مد نظر داشته باشند.

وی اضافه کرد: بسیج رسانه به عنوان ظرفیتی جدید برای بستر سازی حول محورهای مشترک اصحاب رسانه فرصت پیگیری مسایل عمومی را فراهم کرده است.

عاطفی بااشاره به جنگ نرم دشمن گفت: در جنگ نرم دشمن از میان خود ما کشته می گیرد اما این کشته ها دوباره زنده می شوند و به خدمت آنها در می آیند که باید با هوشمندی این دسیسه دشمن را خنثی کرد.

وی از استان بوشهر به عنوان قطب رسانه ای کشور یاد کرد و افزود: بسیج رسانه برای کمک به پویایی و توسعه کشور تعامل با دولت و مسوولان اقدام هایی را آغاز کرده است .

رییس سازمان بسیج رسانه کشور گفت: با توجه به این که راهیان نور دریایی در استان بوشهر انجام می شود باید وفاق بین استانی بین اهالی رسانه ایجاد تا برای ترویج فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی بیشتر استفاده شود.

عاطفی افزود: در سفر به بوشهر امکان سنجی راه اندازی قرارگاه رسانه ای راهیان دریایی در این استان مورد توجه است. ک/2

628/539/536
کد N242053

وبگردی