آفتاب

دیدار سرکنسول ایران در دوبی و امارات شمالی با حاکم عجمان

دیدار سرکنسول ایران در دوبی و امارات شمالی با حاکم عجمان

سرکنسول جدید ایران در دوبی و امارات شمالی، با شیخ ‌حمید بن‌ راشد النعیمی، عضو شورای عالی حکام امارات و حاکم عجمان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، علیرضا بهرامی، سرکنسول جدید ایران در دوبی و امارات شمالی، با شیخ ‌حمید بن‌ راشد النعیمی، عضو شورای عالی حکام امارات و حاکم عجمان دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار حاکم عجمان با آرزوی موفقیت برای سرکنسول جدید ایران در انجام ماموریت‌های محوله، پیشینه روابط تاریخی و مستحکم دو کشور را یادآور و با اشاره به سفرهای متقابل هیات‌های بلندپایه ایرانی و اماراتی به پایتخت‌های دو کشور در هفته‌های اخیر و هم‌چنین توافقات امضا شده میان آن‌ها، خواستار گسترش بیش از پیش روابط میان ایران و امارات عربی متحده شد.

بهرامی متقابلا با ابلاغ سلام‌های گرم مقامات ایران به حاکم عجمان، بر اراده جدی دولت یازدهم برای بسط روابط با همسایگان عرب منطقه خلیج فارس تاکید و در همین رابطه گزارشی از اقدامات صورت گرفته توسط دستگاه دیپلماسی ایران برای تقویت روابط و همکاری‌ها با کشورهای منطقه ارائه کرد که مورد استقبال حاکم عجمان قرار گرفت.

وی هم‌چنین با اشاره به حضور و فعالیت صدها هزار شهروند ایرانی در امارات عربی متحده و ازجمله امارت عجمان، خواستار تداوم حمایت شیخ‌حمید بن‌راشد النعیمی، حاکم عجمان از انجام همکاری‌ها و سرمایه‌گذاری‌های متقابل شد.

انتهای پیام

کد N241708

وبگردی