آفتاب
یک استاد حوزه:

نظام جمهوری اسلامی مدافع اصلی حقوق زن است

نظام جمهوری اسلامی مدافع اصلی حقوق زن است

یک استاد حوزه علمیه قم با بیان این‌که «حقوق زن به نام دفاع از آن در غرب پایمال می‌شود» گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی با شناخت کامل از مقام رفیع زن، مدافع اصلی حقوق زن محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان اریان (ایسنا)، منطقه قزوین، زهرا حکیم جوادی در جمع طلاب خواهران مدارس حوزه‌های علمیه استان اظهار کرد: امروز در کشورهای غربی حقوق زن پایمال می‌شود ولی در نظام مقدس جمهوری این حقوق برای بانوان محفوظ است.

وی با بیان این‌که «دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌خواهند با ترویج فرهنگ غربی اعتقادات جوامع اسلامی را هدف قرار دهند وما باید هوشیار باشیم» گفت: باید فرهنگ فاطمی در میان بانوان ترویج و گسترش پیدا کند.

این استاد حوزه علمیه قم با بیان این‌که «امروز جامعه اسلامی به حرکت‌های علمی نیاز بالایی دارد و ما در این میان باید در زمینه کسب علوم و دین تلاش کنیم» خاطرنشان کرد: امروز حوزه‎های علمیه برای بانوان ما فعال است و فضا برای حضور آن‌ها در عرصه کسب علوم قرآنی مهیاست که امیدواریم با استفاده از این امکانات و کسب معارف دینی بانوان عالمه خوبی تربیت شوند.

وی با اشاره به این‌که «نیت خود را بر اساس نیت خیر و الهی قرار دهیم» خاطرنشان کرد: همیشه علم را بیاموزید و در این راه جز خدا هیچ هدفی را مدنظر قرار ندهید چراکه علم در اسلام ارزشی بال‌تر از جهاد دارد.

حکیم جوادی تأکید کرد: علم و دانش و کسب علم و تقوا و جهاد و مبارزه در راه خدا سه عنصر ارزشمند دینی است که همه بانوان و زنان متعهد و مومنه ایرانی و مسلمان باید با دقت بالایی در تحقق این سه عنصر دینی ارزشمند کوشا باشند.

انتهای پیام

کد N241654

وبگردی