آفتاب

پرویز مشرف احتمالاً ماه مه به امارات می‌رود

پرویز مشرف احتمالاً ماه مه به امارات می‌رود

رئیس جمهور پیشین پاکستان احتمالاً‌ ماه آتی میلادی می‌تواند کشور را ترک کند چرا که وی منتظر تصمیم دادگاه عالی سند در رابطه با حذف نامش از فهرست ممنوع الخروجی‌ها در نیمه اول ماه مه است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نوشته روزنامه نیشن، نزدیکان پرویز مشرف، رئیس جمهور پیشین پاکستان گفتند: دادگاه عالی سند در حال بررسی عریضه ژنرال مشرف در رابطه با حذف نامش از فهرست ممنوع‌الخروجی‌هاست و انتظار می‌رود وی پس از تصمیم دادگاه بتواند ماه آتی میلادی برای ملاقات مادرش که به تازگی پس از بهبود مشکلات جدی تنفسی‌اش از بیمارستان مرخص شده، به امارات برود.

وکیل مشرف چند روز پیش عریضه‌ای را به دادگاه عالی سند ارائه داده و خواستار حذف نام موکلش از فهرست ممنوع‌الخروج شده است.

وی گفت: در تمامی پرونده‌های تشکیل شده علیه مشرف قرار وثیقه تعیین شده و موکلش می‌تواند به هر نقطه از جهان سفر کند.

نزدیکان مشرف افزوند، این ژنرال به شدت به مادرش وابسته و نسبت به وضعیت سلامتی وی نگران است و می‌خواهد تا هر چه زودتر مادرش را ملاقات کند، بنابراین ژنرال مشرف پس از تصمیم دادگاه عالی سند برای حذف نامش از فهرست ممنوع الخروج‌ها فوراً‌ کشور را ترک می‌کند.

‌آسیه ایشاق، دستیار و سخنگوی مشرف گفت: ژنرال مشرف می‌تواند به هر نقطه از کشور برود چرا که وی در تمامی پرونده‌های تشکیل شده علیه‌ آن‌ها با انگیزه سیاسی وثیقه گذاشته و قرار دادن نامش در فهرست ممنوع الخروج‌ها غیرمنصفانه است. ما مطمئن هستیم که دادگاه عالی سند به زودی تصمیم منصفانه‌ای در این رابطه اتخاذ می‌کند.

‌ایشاق افزود: اگر چه مشرف درباره سفر آتی‌اش به امارات با من صحبتی نکرده اما یک پسر نمی‌تواند از ملاقات مادرش در زمان بیماری منع شود. مشرف پس از دیدار مادرش به زودی به کشور باز خواهد گشت.

‌وی مدعی است، ژنرال مشرف برای انجام آزمایش‌های پزشکی به کراچی آمده و پس از پایان آزمایش‌هایش به اسلام‌آباد باز می‌گردد.

انتهای پیام

کد N241441

وبگردی