آفتاب
رئیس حوزه هنری استان زنجان خبرداد:

برگزاری مراسم بزرگداشت شاعر و هنرمند گمنام زنجانی در خانه سالمندان زنجان

برگزاری مراسم بزرگداشت شاعر و هنرمند گمنام زنجانی در خانه سالمندان زنجان

ویژه برنامه بزرگداشت مسعود جزایی، هنرمند زنجانی روز جمعه (۵ اردیبهشت ماه) سال جاری در خانه سالمندان زنجان برگزار می‌شود.

رئیس حوزه هنری استان زنجان، گفت: ویژه برنامه بزرگداشت مسعود جزایی، هنرمند زنجانی روز جمعه (۵ اردیبهشت ماه) سال جاری در خانه سالمندان زنجان برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا از زنجان، حمیدرضا اسماعیلی، امروز با اعلام این خبر اظهار کرد: این برنامه با هدف معرفی، تکریم شخصیت و همچنین حمایت از این هنرمند گمنام که در خانه سالمندان زنجان زندگی می‌کند برگزار می‌شود.

وی اشاره کرد: این ویژه برنامه با همکاری و مشارکت حوزه هنری استان زنجان، بهزیستی شهرستان زنجان و گروه جوانان مهرورزان با حضور سالمندان زنجانی و برخی از مسئولان استان ساعت ۱۵:۰۰ روز جمعه در خانه سالمندان زنجان واقع در جاده آمادگاه برگزار می‌شود.

رئیس حوزه هنری استان زنجان، با بیان اینکه مسعود جزایی یکی از شاعران خوش ذوق ولی گمنام در زنجان است، ابراز داشت: مسعود جزایی متولد ۱۳۴۰ و یکی از اعضای تحت پوشش خانه سالمندان زنجان بوده که به خاطر مشکلاتی در خانه سالمندان زنجان زندگی می‌کند و در حال حاضر مشکل اصلی وی عدم توجه و حمایت روحی و روانی از سوی مسئولان و هنرمندان استان است.

اسماعیلی خاطر نشان کرد: مسعود جزایی شاعر توانمند و خوش ذوقی است که تا کنون اشعار زیادی در قالب‌های مختلف سروده است.

شایان ذکر است کتاب زنگهای زنگ زده مجموعه اشعار مسعود جزایی است که در سال ۱۳۶۲ به چاپ رسیده و زنده یاد حسین منزوی مقدمه‌ای برای این مجموعه شعر نوشته است.

کد N241263

وبگردی