آفتاب

دمشق: انتخابات ریاست جمهوری با اراده ملی برگزار خواهد شد

دمشق: انتخابات ریاست جمهوری با اراده ملی برگزار خواهد شد

نخست وزیر سوریه با بیان اینکه دمشق با اراده ملت و جانفشانی‌های ارتش بر دشمنانش پیروز می‌شود، گفت: انتخابات ریاست جمهوری سوریه براساس قانون اساسی و با اراده ملت برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از سایت اینترنتی النشرة، وائل الحقی، نخست وزیر سوریه تأکید کرد: تعیین زمان انتخابات ریاست جمهوری آتی از سوی پارلمان سوریه بیانگر این است که ملت سوریه همچنان برای ادامه زندگی و بازسازی و پیشرفت کشور خود مصمم هستند.

وی افزود: انتخابات ریاست جمهوری با اراده مردم سوریه و براساس قانون اساسی در موعد مقرر برگزار خواهد شد و پیروزی اراده مردمی و تجربه واقعی دموکراسی خواهد بود.

الحلقی در باره بازدید اخیر بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه از شهرک مسیحی‌نشین "معلولا" به مناسبت "عید پاک" گفت: این بازدید خود تاکیدی است بر این که سوریه مرکز تمدن و تاریخ است و رمز زنده برادری و دوستی میان تمامی اقشار و طایفه‌های ملت سوریه باقی خواهد ماند و با اراده ملت و جانفشانی‌های ارتش بر دشمنانش پیروز خواهد شد.

وی تأکید کرد: طرح‌ها و برنامه‌هایی که در این روزها در حال اجرای آن‌ها هستیم در واقع طرح‌های پیشرفته توسعه طلبانه‌ای هستند که هدف آن تحقق رشد و توسعه مداوم و فراگیر است و این مسئله نتیجه تلاش‌های دولت و دستورات و پیشنهادهای بشار‌اسد است.

الحلقی اظهار داشت: صدمات و آسیب‌هایی که اقتصاد ملی سوریه از آن رنج می‌برد تنها تلاش‌های ناکامی هستند که هرگز ملت و دولت سوریه را از ادامه تلاش برای بازسازی کشور و تقویت توانایی‌های خود باز نمی‌دارد.

انتهای پیام

کد N240719

وبگردی