آفتاب

انتقاد یزدانی خرم از نامه نگاری‌های امیر حسینی؛ او ول کن نیست!

انتقاد یزدانی خرم از نامه نگاری‌های امیر حسینی؛ او ول کن نیست!

مدیر اجرایی جدید فدراسیون جهانی ورزش‌های زورخانه‌ای از ادامه نامه نگاری‌های دبیر کل سابق این فدراسیون به کشورهای دیگر در اعتراض به برکناری اش انتقادکرد و گفت: این گونه اقدامات به هیچ وجه موقعیت مرا تهدید نمی‌کند!

محمدرضا یزدانی خرم در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره‌ی سمت جدید خود به عنوان مدیر اجرایی در فدراسیون بین المللی ورزش های زورخانه‌ای اظهار کرد: پس از اختلاف سلیقه‌ای که میان امیرحسینی دبیر کل سابق و محسن مهر علیزاده رئیس فدراسیون بین المللی ورزش‌های زورخانه‌ای پیش آمد در نهایت به جدایی امیر حسینی منجر شد. البته اختلافات آنها یکسال ادامه داشت اما اخیرا بسیار عمیق شده بود که امکان ادامه همکاری با هم را نداشتند. پس از این موضوع به بنده پیشنهاد شد به عنوان مدیر اجرایی در این فدراسیون فعالیت خود را آغاز کنم که من نیز پس از بررسی آن را قبول کردم.

مدیر اجرایی فدراسیون بین المللی ورزش‌های زورخانه‌ای، با انتقاد از نامه نگاری‌های امیر حسینی به کشورهای دیگر عضو مجمع پس از برکناری از سمت دبیر کلی خاطر نشان کرد: متاسفانه ایشان پس از برکناری خود اقدام به نوشتن نامه به برخی از کشورها پیرامون این موضوع کرد که این کار بر خلاف دین و آیین است چرا که اول مملکت و ایران مهم است سپس خودمان. نامه نگاری های او موجب ضرر به کشورمان شد و با توجه به شرایط خاص سیاسی که در آن قرار داریم نباید بهانه به دست کشورهای دیگر بدهیم. او باید این نکات را رعایت می کرد. متاسفانه او با توجه به شکاف عمیق اختلافات با مهرعلیزاده همچنان به کار خود ادامه می‌دهد و مصر هستند که یا به فدراسیون برگردد یا مهرعلیزاده را برکنار کند. چند روز پیش هم با او صحبت کردم تا دست از کارهایش بردارد اما ول کن نیست!

وی اقدام مهرعلیزاده در برکناری حسینی را کاملا قانونی دانست و افزود: طبق اساسنامه رئیس اختیارات زیادی در این فدراسیون دارد. اگر هیات رئیسه رایی را صادر کند مجمع نیز آن را قبول می‌کند. ضمن این که مجمع اختیارات زیادی از جمله در برکناری دبیر کل به رئیس فدراسیون داده است. معتقدم در این قضیه اگر هر کس مقصر بود نباید کار را به بیگانگان می‌کشاند. من17 سال والیبال را در دست داشتم پس به من گفتند به فدراسیون کشتی برو که 6 سال هم در آنجا بودم اما هیچگاه به جایی شکایت نکردم که مرا به زور به کاری وادار کردند.

یزدانی خرم در پاسخ به این سوال که آیا نامه نگاری‌های حسینی ممکن است موقعیت شما را به خطر بیندازد؟ گفت: قرار است پس از تشکیل جلسه اعضای مجمع، بنده به عنوان دبیر کل در این فدراسیون مشغول به کار شوم. این گونه اقدامات حسینی و نامه نگاری‌هایش به هیچ وجه موقعیت من را تهدید نمی‌کند چرا که من هر جا بروم به این راحتی‌ها کنار گذاشته نمی‌شوم!

رئیس سابق فدراسیون‌های والیبال و کشتی به برنامه‌های خود در جهت رشد ورزش زورخانه‌ای در کشورهای دیگر اشاره کرد و افزود: قصد داریم در کشورهایی مانند عراق، سوریه، بحرین، ترکیه و یا شهرهایی مانند دوبی ، کربلا و نجف که ایرانیان زیادی در آنجا حضور دارند برای احداث زورخانه اقدام کنیم که قسمتی از هزینه‌های سنگین این کار نیز از سوی سفارتخانه‌هایمان پرداخت خواهد شد. البته در کربلا و نجف کلنگ احداث زورخانه زده شده و انشاء الله به زودی افتتاح خواهند شد. برنامه‌های خوب برای توسعه این ورزش اصیل ایرانی در دست داریم که در جهت توسعه آن در کشورهای دیگر بسیار مهم است.

انتهای پیام

کد N240103

وبگردی