آفتاب
در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد:

تشریح دیدار اعضای دفتر سیاسی حزب کار با آیت‌الله هاشمی

تشریح دیدار اعضای دفتر سیاسی حزب کار با آیت‌الله هاشمی

قرار شد ظرف 10 روز دیگر برنامه دفتر سیاسی درباره مسئله هدفمندی یارانه‌ها و در طرف یک ماه آینده، برنامه حزب درباره اصلاح ساختارهای اقتصادی به ایشان ارائه شود.

سخنگوی حزب اسلامی کار از ارائه پیشنهادات و برنامه عملی این حزب برای اجرای فاز دوم یارانه‌ها و اصلاح ساختارهای اقتصادی به آیت‌الله هاشمی خبر داد.

محمد نیشابوری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص جلسه امروز اعضای دفتر سیاسی حزب اسلامی کار با آیت‌الله هاشمی گفت: این جلسه، صبح امروز با حضور کامل اعضای دفتر سیاسی حزب اسلامی کار برگزار شد و در ابتدای جلسه، تعدادی از اعضا، نظرات خود را درباره موضوعات مختلف بیان کردند.

وی ادامه داد: اولین موضوعی که امروز از سوی یکی از اعضای دفتر سیاسی مطرح شد، درباره نحوه تعاملات دستگاه‌های حکومتی با تشکل‌ها و نهادهای سیاسی بود که بخشی از این برخوردها، مناسب دانسته نشد و نسبت به ادامه یافتن این نحوه برخورد ابراز نگرانی شد.

رئیس دفتر سیاسی حزب اسلامی کار انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان موضوع دیگر دانست که در این مجلس مطرح شد و اظهار داشت: در این موضوع، ابراز نگرانی شد که اگر دولت نتواند از پس مشکلاتی که در کشور وجود با مشکلات جدی‌ای روبه‌رو می‌شویم.

نیشابوری ادامه داد: ما برای این مسئله، مشارکت فعال‌تر و موثرتر احزاب پیشنهاد دادیم و همچنین دولت نیز مشکلات را به شکل شفاف‌تر و صریح‌تر به مردم انتقال دهد.

سخنگوی حزب اسلامی کار هدفمندی یارانه‌ها و مشکلات تولید و گردش نخبگان را از دیگر موضوعات مطرح شده در دیدار با آیت‌الله هاشمی رفسنجانی برشمرد و خاطرنشان کرد: در ابتدای این جلسه، مهندس کمالی دبیرکل محترم حزب، درباره وضعیت کلان جامعه و مشکلات اقتصادی جامعه سخنان ایراد کردند.

وی تصریح کرد: آقای کمالی در این جلسه مشکلات موجود اقتصادی در کشور مرتبط با ساختار اقتصادی موجود در کشور عنوان کردند که با اقداماتی مانند هدفمندی یارانه‌ها قابل حل نیست و برای حل مشکلات اقتصادی موجود، باید این ساختارها اصلاح شوند.

در ادامه، نیشابوری به سخنان آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در این دیدار اشاره کرد و اذعان داشت: آیت‌الله هاشمی در این دیدار، با تشکر از ارائه نظرات حزب اسلامی کار، درخواست ادامه گفت‌وگوها را در این رابطه داشتند.

نیشابوری با بیان اینکه آیت الله هاشمی از دفتر سیاسی حزب اسلامی کار خواستار ارائه نظرات و پیشنهادات عملی درباره اصلاح ساختارهای اقتصادی و هدفمندی یارانه‌ها شدند، افزود: قرار شد ظرف 10 روز دیگر برنامه دفتر سیاسی درباره مسئله هدفمندی یارانه‌ها و در ظرف یک ماه آینده، برنامه حزب درباره اصلاح ساختارهای اقتصادی به ایشان ارائه شود.

کد N239273

وبگردی