آفتاب

مدودف: نمی‌گذاریم اقدامات خصمانه به صنعت دفاعی روسیه ضربه بزند

مدودف: نمی‌گذاریم اقدامات خصمانه به صنعت دفاعی روسیه ضربه بزند

نخست‌وزیر روسیه عنوان کرد که کرملین اجازه نخواهد داد تا هیچ‌گونه اقدام خصمانه‌ای به صنعت دفاعی روسیه ضربه بزند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، دیمیتری مدودف، نخست‌وزیر روسیه با بیان اینکه بخش دفاعی روسیه در سال‌های اخیر پیشرفت کرده و همیشه مایه افتخار بوده است، گفت که کرملین اجازه نخواهد داد تا هیچ‌گونه اقدام خصمانه‌ای به صنعت دفاعی روسیه ضربه بزند.

مدودف با بیان اینکه سال گذشته میلادی با توجه به فشار اقتصادی و سیاسی و همچنین ادامه رکود بازارهای جهانی، برای روسیه سخت بود، اظهار داشت که با این حال، 2013 سالی فاجعه‌بار نبود.

وی تصریح کرد که مشکلاتی همچون تنوع کم اقتصادی، فعالیت‌های کم سرمایه‌گذاری و ضعف مؤسسات دولتی در ایجاد استانداردهای مدرن از دستیابی روسیه به رشد مناسب اقتصادی جلوگیری کرد.

مدودف در خصوص اعمال تحریم‌های بیشتر علیه روسیه گفت: دولت روسیه خود را برای شرایط جدید آماده کرده است و من مطمئن هستم در حالی که در این شرایط اولویت در محافظت از اقتصاد شهروندان است، کرملین پیامدهای منفی را به حداقل خواهد رساند.

مدودف همچنین خطاب به دومای روسیه گفت: شرکای خارجی روسیه ارتباط برخی بانک‌های کشور را با سیستم پرداخت جهانی قطع کرده‌اند که این اقدام ناقض قراردادهای موجود است و روسیه باید با استفاده از قدرت و اختیارات خود به آن واکنش نشان دهد.

انتهای پیام

کد N238984

وبگردی