آفتاب

تاکید بر لزوم آنژیوگرافی مشرف/ رزمایش چین و پاکستان در نزدیکی راولپندی

تاکید بر لزوم آنژیوگرافی مشرف/ رزمایش چین و پاکستان در نزدیکی راولپندی

تاکید بر لزوم آنژیوگرافی مشرف، رزمایش چین و پاکستان در نزدیکی راولپندی و کشته شدن هفت نفر در جریان حملات تروریستی در کویته و کراچی از جمله تحولات پاکستان به شمار می رود.

به گزارش خبرگزاری مهر، نیشن گزارش داد که گروهی سه نفره از پزشکان پاکستانی ضمن بررسی گزارش‌ های پزشکی دیکتاتور سابق این کشور خواستار انجام هرچه سریعتر آنژیوگرافی پرویز مشرف شدند.

رسانه های پاکستانی همچنین با اشاره به برگزاری رزمایش مشترک چین و پاکستان در نزدیکی راولپندی و برافراشتن پرچم دو کشور در مراسم گشایش، هدف از برگزاری این رزمایش را تبادل تجربیات مشترک و اطلاعات در زمینه پزشکی و تمرین عملیات های امداد و نجات هنگام وقوع سیل و حملات تروریستی علیه اردوگاههای امدادی عنوان کردند.

در پی ورود مشرف به کراچی تدابیر امنیتی در این شهر تشدید یافت و واحدی مجزا برای انجام آزمایشات روی ستون فقرات رئیس جمهوری سابق و فرمانده ارتش سابق پاکستان اختصاص یافت.

منابع پاکستانی همچنین از کشته شدن هفت نفر در جریان حملات تروریستی در شهر کویته در مرکز ایالت بلوچستان و شهر بندری کراچی مرکز ایالت سند خبر دادند.

در همین حال عمران قریشی افسر ارشد پلیس شهر کویته در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به تیراندازی افراد مهاجم به سرنشینان یک خودرو در نزدیکی خیابان منیر منگل و کشته شدن سه نفر اعلام کرد که افراد مسلح پس از این حمله متواری شدند.

همچین در جریان حمله تروریستی و قتل های هدفمند به شهر بندری کراچی چهار نفر کشته و در جریان عملیات علیه گروههای تروریستی، افراط گرایان و عاملان قتل های هدفمند 12 نفر بازداشت شدند.

در همین رابطه کمیسیون حقوق بشر پاکستان با اشاره به کشته شدن سه هزار و 251 پاکستانی در جریان خشونت های سیاسی و قتل های هدفمند اعلام کرد که سال 2013 میلادی مرگبارترین سال برای مردم کراچی بود.

کد N237086

وبگردی