آفتاب

بررسی اقتصاد مقاومتی در جلسه کمیسیون آموزش

بررسی اقتصاد مقاومتی در جلسه کمیسیون آموزش

کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در جلسه امروز(دوشنبه) خود که با حضور وزیر بهداشت‌، معاون علمی رئیس جمهور و معاونان وزارتخانه‌های علوم، آموزش و پرورش و کار و رفاه برگزار شد، به بررسی اقتصاد مقاومتی در دستگاه‌های آموزشی پرداخت.

جواد هروی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، با بیان این مطلب افزود: در این جلسه وزیر بهداشت و معاون علمی رئیس جمهور گزارشی از طرح‌های در دست انجام این دستگاه‌ها درخصوص اقتصاد مقاومتی ارائه کردند.

وی تصریح کرد: همچنین معاونان وزارتخانه‌های علوم، تحقیقات و فناوری، تعاون، کار و رفاه و آموزش و پرورش نیز به ارائه گزارشی در مورد طرح‌های در دست این دستگاه‌ها در مورد اقتصاد مقاومتی پرداختند. پس از آن نیز مسئولان مربوطه به سوالات نمایندگان پاسخ دادند.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه بررسی اقتصاد مقاومتی و راهکارهای عملی آن در جلسه امروز کمیسیون مورد بررسی قرار گرفت، گفت: بیشتر مباحث حول این موضوع بود که دستگاه‌های دولتی یا وزارتخانه‌هایی که ماموریت آموزشی دارند به جای شعار در قالب عملیاتی کارها را دنبال کنند.

هروی یادآور شد: متاسفانه از سال گذشته که مساله اقتصاد مقاومتی مطرح شد، این موضوع خیلی جدی گرفته نشده است و ضرورت دارد که دستگاه‌ها بیش از پیش به این موضوع بپردازند.

انتهای پیام

کد N236532

وبگردی