آفتاب

روسیه در حال ساخت موشکی که آمریکا را غرق کند

روسیه در حال ساخت موشکی که آمریکا را غرق کند

منابع آگاه گفتند، آزمایش های سال های اخیر روسیه برای طراحی یک موشک بالستیک به نام فولکان( آتشفشان‌) بوده است که می تواند چندین تن یخ را منهدم و در چند دقیقه آب کند.

به گزارش پایگاه اینترنتی خبری" سوریه الان" با اعلام این خبر افزود تحقیقات علمی در یک مؤسسه سر‌ّی در اطراف مسکو برای طراحی یک سلاح جدید که سلاح آینده  نامیده می شود ادامه دارد.

منابع آگاه گفتند، آزمایشهای سال های گذشته روسیه برای طراحی یک موشک بالستیک به نام فولکان ( آتشفشان‌)بوده است که می تواند چندین تن یخ را منهدم و در چند دقیقه آب کند.

یکی از طراحان این سلاح جدید گفته است، ابتکارساخت مواد منفجره‌ ای که در آب شعله‌ ور شود و در عین حال حرارت زیادی آن هم به مدت طولانی تولید کند کار دشوار بود، هر کارشناس مواد منفجره می داند که ماده منیزیم در آب آتش می گیرد، اما درجه حرارت این ماده ، متناسب این طرح نیست، اما دانشمندان روسی توانسته اند این مشکل را با تولید ماده ای متشکل از منیزیم و بیش از 20 عنصر و ترکیب شیمیایی دیگر حل کنند که می تواند شعله ور شود و همانند یک خورشید کوچک عمل کند.

این موشک مجهز به این ماده منفجره ترکیبی در چند کیلومتری هدف مورد نظر منفجر می شود و یک کره آتشین سفید درخشان که با سرعت 850 متر در ثانیه حرکت می کند به وجود می آورد و بر کوه یخ مورد نظر اصابت می کند و با سرعت زیادی باعث آب شدن کوه یخی می شود. آزمایشها نشان می ده د یک گرم از پودر این مواد منفجره جدید یک ظرف آب را ظرف چهار ثانیه به بخار تبدیل می کند.

به عبارت دیگر یک موشک با وزن پنج  تن می تواند یک شهر با مساحت متوسط را ظرف نیم ساعت غرق در آب کند، اما چند موشک از  این نوع می تواند یک شهر بزرگ را ظرف یک ساعت غرق در آب کند.

انفجار بمب



کارشناسان می گویند، جهان در آستانه جنگ های رسانه ای و فاجعه های ساختگی قرار گرفته است.

در حالی که ژاپن برای تولید ویروس های الکترونیکی مضر و کشورهای عضو سازمان پیمان آتلانتیک شمالی ( ناتو) برای حمله به روسیه از  اوکراین تلاش می کند، کرملین نیز در حال آزمایش سلاحی است که می تواند این کشورها را غرق در آب کند.
کد N235777

وبگردی