آفتاب

پلیس صهیونیستی مانع ورود نماینده سازمان ملل به مراسم عید پاک شد

پلیس صهیونیستی مانع ورود نماینده سازمان ملل به مراسم عید پاک شد

تهران - ایرنا - خبرگزاری قطر روز یکشنبه در گزارشی از سرزمین ای اشغالی، از اقدام پلیس رژیم صهیونیستی در ممانعت از ورود ˈرابرت سریˈ نماینده ویژه سازمان ملل در امور خاورمیانه به یک مراسم برگزاری عید پاک (رستاخیز حضرت مسیح (ع)) در بیت المقدس خبر داد.

این گزارش به نقل از بیانیه دفتر هماهنگ کننده ویژه امور خاورمیانه سازمان ملل مستقر در بیت المقدس اعلام کرد که پلیس این رژیم روزیکشنبه مانع ورود وی و دیگر مقامات دیپلماتیک به مراسم عید پاک مسیحیان در این شهر شد.

براساس این بیانیه، پلیس و نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی به رغم هماهنگی قبلی جامعه مسیحیان فلسطین، در چهارمین پست ایست و بارزسی منتهی به محوطه کلیسای مقدس ˈسپولچهرˈ از ورود این مقامات عالی رتبه بین المللی به این مراسم صلح آمیز در شهر مقدس مسیحیان (بیت المقدس) ممانعت به عمل آورد و به رغم بروز اعتراضات شدید مردمی برای این اقدام آنها اعلام کردند که تحت فرمان مقامات بالاتر دست به این اقدام زده اند.

سری در این بیانیه از طرفین دعوا در سرزمین های اشغالی خواست تا ضمن احترام به حق آزادی بیان و اعتقادات دینی یکدیگر، حرمت بیت المقدس را نیز نگه داشته و حداقل مانع ورود پیروان ادیان مختلف ساکن در بیت المقدس در ایام خاص دینی به عبادتگاه هایشان نشوند.

مترجمام**1378**1856
کد N235498

وبگردی